داروتو
تصویر  مچ بند آتل دار مدل E-43 تینور سایز لارج
تصویر  مچ بند آتل دار مدل E-43 تینور سایز لارج
تصویر  مچ بند آتل دار مدل E-43 تینور سایز لارج

مچ بند آتل دار مدل E-43 تینور سایز لارج

Tynor Wrist Splint Ambidextrous Model E-43 Large

ویژگی ها

سایز لارج

مناسب هر دو دست چپ و راست

آتل قابل تنظیم

نحوه بستن چسبی

مناسب شکستگی مچ دست

در حال تامین

مچ بند آتل دار تینور مدل E-43 از شبکه‌های منعطف و بسیار با کیفیت ساخته شده که قدرتمند و بادوام هستند و دو منظوره و قابل استفاده برای هر دو دست راست و چپ می‌باشند. این محصول حالت، انعطاف و اندازه‌ی خود را برای مدت زیادی حفظ می‌کند. مچ بند آتل دار تینور پر از منافذ ریز است که باعث تهویه‌ی مناسب می‌شوند و احساس نرمی و راحتی به مصرف کننده می‌دهند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که در عین راحتی و دوام، فشار و انقباض بهینه‌ای را نیز تضمین کرده و به همین دلیل می‌تواند محصولی رضایت بخش باشد. افرادی که به تازگی گچ دست خود را باز کرده‌اند، در حال مراقبت یا توانبخشی پس از عمل جراحی می‌باشند، دچار بیماری‌های استخوانی هستند و… می‌توانند از مچ بند آتل دار تینور استفاده کرده و از مچ دست خود مراقبت کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای آتل‌های قابل تنظیم

-طراحی آناتومیک خروجی شست

-مناسب ثابت نگه داشتن مچ دست

-تسریع و تسهیل فرایند التیام پس از جراحی یا صدمه دیدن مچ دست

-ایجاد محدودیت برای مچ دست و ثابت نگه داشتن آن در طول فرآیند درمان و کاهش درد

نحوه مصرف: ابتدا آتل را از مچ بند بیرون آورده و به اندازه‌ی توصیه شده توسط پزشک خم کنید. سپس آتل‌های تنظیم شده را دوباره داخل مچ بند قرار داده، مچ بند را روی دست بسته و تسمه‌های آن را در حالی که فشار مناسبی دارند می‌چسبانیم.

ترکیبات: پلی آمید، پلی استر، آلومینیوم، اسپندکس، نخ

هشدار مصرف: در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده نادرست از این مچ بند آتل دار می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول مچ بند
جنسیت مصرف عمومی
سایز L
قابل استفاده برای آرنج
موارد مصرف ایجاد محدودیت برای مچ دست و ثابت نگه داشتن آن در طول فرایند درمان و کاهش درد، تسریع و تسهیل فرایند التیام پس از جراحی یا صدمه دیدن مچ دست
ترکیبات پلی آمید، پلی استر، آلومینیوم، اسپندکس، نخ
روش مصرف ابتدا آتل را از مچ بند بیرون آورده و به اندازه‌ی توصیه شده توسط پزشک خم کنید. سپس آتل‌های تنظیم شده را دوباره داخل مچ بند قرار داده، مچ بند را روی دست بسته و تسمه‌های آن را در حالی که فشار مناسبی دارند می‌چسبانیم.
هشدار مصرف در صورت بروز مشکلاتی همچون بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید. استفاده نادرست از این مچ بند آتل دار می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتر و کاهش تاثیر محصول شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید