داروتو
تصویر  میسلار واتر روغن درخت چای و بامبو پوست چرب دیپ سنس سی گل ۱۶۰ میلی لیتر
تصویر  میسلار واتر روغن درخت چای و بامبو پوست چرب دیپ سنس سی گل ۱۶۰ میلی لیتر

میسلار واتر روغن درخت چای و بامبو پوست چرب دیپ سنس سی گل ۱۶۰ میلی لیتر

Seagull Deep Sense Micellar Water Tea Tree & Bamboo For Oily Skins 160ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست های چرب

پاک کننده صورت، چشم و لب

 بدون نیاز به آبکشی

تنظیم ترشح چربی پوست

فاقد صابون، الکل و پارابن

حاوی هیالورونیک اسید، روغن‌های آملا، درخت چای و عصاره بامبو

در حال تامین

میسلار واتر دیپ سنس سی گل حاوی عصاره درخت چای و بامبو مناسب برای پوست‌های چرب بوده که قادر است انواع آرایش را از روی صورت، چشم و لب پاک نماید. این میسلار واتر با ترکیبات منحصر به فردی که دارد موجب تنظیم ترشح چربی پوست شده و از ایجاد هرگونه جوش و یا آکنه جلوگیری خواهد کرد. همچنین این محصول بعد از استفاده نیازی به آبکشی ندارد و با نفوذ ترکیبات به پوست موجب آبرسانی و درمان هرگونه جوش نیز خواهد شد. عصاره درخت چای (تی تری) با اثر ضد باکتریایی خود ضمن کمک به درمان جوش‌های صورت و سایر قسمت‎های بدن از ایجاد جوش‎های جدید نیز جلوگیری می‌‎نماید. عصاره بامبو دارای خواص نرم کنندگی پوست است و نقش موثری در درمان چین و چروک‎های پوستی دارد و در دراز مدت موجب تقویت سلول‎های پوست خواهد شد.

ویژگی‌های خاص:

-بدون نیاز به آبکشی

-حاوی هیالورونیک اسید

-تنظیم ترشح چربی پوست

-فاقد صابون، الکل و پارابن

-حاوی روغن‌های آملا، درخت چای و عصاره بامبو 

نحوه مصرف: با استفاده از پنبه و یا پد آغشته به میسلار واتر دیپ سنس، تمامی پوست صورت، گردن، چشم و لب را پاک نمایید. پس از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی نیست.

ترکیبات: آب، سدیم هیالورونات، زینک پی سی ای، آلانتوئین، روغن درخت چای، عصاره بامبو، ال-آرژنین، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، روغن آملا، گلیسرین، بوتیلن گلیکول، دی سدیم کوکوآمفواستات، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، ا.د.ت.آ، ویتامین E، رتینیل پالمیتات، اتیل آسکوربیک اسید، عصاره بابونه، سدیم هیدروکسید، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دیپ سنس سی گل - Seagull Deep Sense
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 160 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی هیالورونیک اسید، روغن‌های آملا، درخت چای و عصاره بامبو
فاقد صابون، الکل و پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش صورت، چشم و لب، کنترل ترشح چربی پوست
ترکیبات آب، سدیم هیالورونات، زینک پی سی ای، آلانتوئین، روغن درخت چای، عصاره بامبو، ال-آرژنین، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، روغن آملا، گلیسرین، بوتیلن گلیکول، دی سدیم کوکوآمفواستات، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، ا.د.ت.آ، ویتامین E، رتینیل پالمیتات، اتیل آسکوربیک اسید، عصاره بابونه، سدیم هیدروکسید، اسانس
روش مصرف با استفاده از پنبه و یا پد آغشته به میسلار واتر دیپ سنس، تمامی پوست صورت، گردن، چشم و لب را پاک نمایید. پس از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی نیست.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید