داروتو
تصویر  میسلار واتر پاک کننده آرایش پوست‌های چرب بیکن ۲۰۰ میلی لیتر

میسلار واتر پاک کننده آرایش پوست‌های چرب بیکن ۲۰۰ میلی لیتر

Biken Micellar Water Detox 200ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

قابل استفاد تمام نواحی صورت و اطراف چشم

پیشگیری از خشکی و حالت کشسانی پوست

ضد چروک و پیشگیری از پیری زودرس پوست

فاقد الکل

حاوی ترکیب هیالورونیک اسید، بپانتن و بیوتین

در حال تامین

میسلار واتر یک پاک کننده آرایشی در حالت مایع و حاوی مولکول‌های میسل کوچک است که به راحتی در آب حل می‌شوند و روغن را به خود جذب می‌کنند. این به این معنی است که روغن، مواد آرایشی، گرد و خاک و آلودگی موجود بر روی پوست صورت شما، تنها با چند حرکت ساده توسط میسلار واتر جذب شده و از روی پوست صورت پاک می‌شوند. این محلول ترکیبی از آب، کمی گلیسیرین و غلظت خفیفی از سورفکتانت‌ها است که این ترکیب به پاک شدن گرد و خاک از روی پوست صورت شما کمک می‌کند. میسلار واتر پاک کننده آرایش پوست‌های چرب بیکن، در جهت پاک کردن آرایش و آلودگی پوست تولید شده است. این محصول مراقبت پوست، از خشکی پوست جلوگیری می‌نماید و بدلیل داشتن خاصیت آبرسانی، سبب شده پوستی نرم و لطیف را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد. میسلار پاک کننده بیکن دارای خواص ضد چین و چروک می‌باشد که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و موجب جوانسازی و شفافیت پوست می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از خشکی پوست

-ضد چروک و پیشگیری از پیری زودرس پوست

-ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه آلمانی

-حاوی ترکیبات روشن کننده وشفاف کننده پوست

-حاوی ترکیب هیالورونیک اسید و رطوبت رسانی بالا

نحوه مصرف: قبل از شستشوی صورت، پنبه‌ای را به محلول میسلار واتر آغشته کرده و با توجه به بلامانع بودن مصرف این محصول اطراف چشم، پنبه آغشته شده را به تمای نواحی صورت و دور چشم زده و سطح پوست را از آلودگی‌ها و گرد و غبار روزانه پاکسازی کنید.

ترکیبات: آکوا، دی سدیم کوکوآکفو دیاکتات، لوریال گلوکزاید، روغن کاستر، گلیسیرین کوکوآت، فنوکسی اتانول، دکسپانتنول، ویتامین E، سدیم هیالورونات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند بیکن - Biken
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بهشت کیمیا
به سفارش فرانگر اندیش هور آفرین
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی هیالورونیک اسید، بپانتن و بیوتین
فاقد الکل
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف پاک کننده آرایش
ترکیبات آکوا، دی سدیم کوکوآکفو دیاکتات، لوریال گلوکزاید، روغن کاستر، گلیسیرین کوکوآت، فنوکسی اتانول، دکسپانتنول، ویتامین E، سدیم هیالورونات
روش مصرف قبل از شستشوی صورت، پنبه‌ای را به محلول میسلار واتر آغشته کرده و با توجه به بلامانع بودن مصرف این محصول اطراف چشم، پنبه آغشته شده را به تمای نواحی صورت و دور چشم زده و سطح پوست را از آلودگی‌ها و گرد و غبار روزانه پاکسازی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید