داروتو
تصویر  میسلار واتر پوست‌های خشک انلیل ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  میسلار واتر پوست‌های خشک انلیل ۲۵۰ میلی لیتر

میسلار واتر پوست‌های خشک انلیل ۲۵۰ میلی لیتر

Enlil Micellar Water for Dry Skin 250ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک

ضد التهاب پوست

بدون نیاز به آبکشی

از بین برنده خشکی

رطوبت رسان پوست

از بین برنده آلودگی و مواد باقی مانده آرایش

حاوی عصاره درخت چای، کافئین و عصاره آلوئه ورا

72,200 تومان

استفاده از صابون‌ها و پاک کننده‌های آرایش حاوی صابون به دلیل داشتن سولفات و حالت قلیایی، به پوست آسیب می‌رسانند و باعث خشک شدن پوست و بهم ریختن تعادل اسیدیته پوست صورت می‌شوند. به همین دلیل بهتر است از شوینده‌های مناسبی استفاده کنیم. میسلار واتر یک پاک کننده بسیار قوی و در عین حال ملایم می‌باشد که می‌تواند به سرعت و در یک مرحله به طور کاملا موثر تمامی آثار مواد آرایشی، آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها را از روی پوست پاک کند و باعث بازگشت شادابی، طراوت و زیبایی به پوست شود. میسلار واتر پوست‌های خشک انلیل علاوه بر اینکه به پوست آسیبی وارد نمی‌کند، به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا می‌تواند با تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی و حفظ رطوبت در آن از ایجاد خشکی بر روی آن، چین و چروک و پیری زود رس پوست جلوگیری کند. همچنین این عصاره به دلیل داشتن خاصیت تسکین ‌دهندگی و برطرف ‌کنندگی قادر است، هر گونه التهاب و قرمزی را به سرعت از بین ببرد و پوست را نرم و لطیف ‌کند. این شوینده نیازی به آبکشی ندارد.

ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده خشکی پوست و التهابات به وجود آمده بر اثر شستشو

-بدون نیاز به آبکشی

-مناسب پاک کردن مواد آرایشی موجود بر چشم، لب و صورت

-پاک سازی پوست صورت از هرگونه آلودگی و مواد باقی مانده آرایشی به صورت عمقی

-حاوی عصاره درخت چای و کافئین

نحوه مصرف: قبل از شستشوی صورت، پنبه‌ای را به محلول میسلار واتر آغشته کرده و با توجه به بلامانع بودن مصرف این محصول اطراف چشم، پنبه آغشته شده را به تمای نواحی صورت و دور چشم زده و سطح پوست را از آلودگی‌ها و گرد و غبار روزانه پاکسازی کنید.

ترکیبات: پی ای جی -۷ گلیسیرول کوکوات، پروپیلن گلیکول، دی پروپیلن گلایکول، گلیسیرین، دکسپنتنول، عصاره آلوئه ورا، آلانتوئین، کافئین، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل تیازولینون، آب

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند انلیل - Enlil
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار آرایشی بهداشتی شمس
به سفارش شرکت طناز گستر آسیا
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره درخت چای، کافئین و عصاره آلوئه ورا
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک
موارد مصرف پاک کننده آرایش
ترکیبات پی ای جی -۷ گلیسیرول کوکوات، پروپیلن گلیکول، دی پروپیلن گلایکول، گلیسیرین، دکسپنتنول، عصاره آلوئه ورا، آلانتوئین، کافئین، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل تیازولینون، آب
روش مصرف قبل از شستشوی صورت، پنبه‌ای را به محلول میسلار واتر آغشته کرده و با توجه به بلامانع بودن مصرف این محصول اطراف چشم، پنبه آغشته شده را به تمای نواحی صورت و دور چشم زده و سطح پوست را از آلودگی‌ها و گرد و غبار روزانه پاکسازی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید