داروتو
ناخن گیر بی بی لند Baby Land | کد 349
ناخن گیر بی بی لند Baby Land | کد 349

ناخن گیر نوزادان از بدو تولد به بالا کد ۳۴۹ بی بی لند

Baby Land Nail Clipper Code 349

ویژگی ها

مناسب نوزادان از بدو تولد به بالا

جنس تیغه استیل

جنس بدنه پلاستیک

دارای درپوش محافظ برای بهداشت بیشتر

ساختار کوچک دهانه برای راحت گرفتن ناخن نوزادان

40,000 تومان

رشد ناخن‌ها در نوزادان و کودکان بسیار سریع است. اگر مرتب به آن‌ها رسیدگی نشود، کودک ممکن است خود را زخم کند. همچنین رشد ناخن‌ها و کوتاه نشدن آن‌ها در کودکان موجب جمع شدن آلودگی‌ها و میکروب‌ها شده که این امر از آنجایی که کودکان عادت به خوردن دست خود دارند می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ناخن گرفتن کودکان نیاز به دقت زیاد دارد. طراحی ناخن گیر نوزادان از بدو تولد به بالا کد ۳۴۹ بی بی لند مختص نوزادان طراحی شده و جنس تیغه بکار رفته در آن استیل است. همچنین حلفه تعبیه شده در بدنه پلاستیکی آن برای گرفتن راحت تر ناخن گیر بوده که میزان تسلط را بیشتر می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-مناسب برای نوزادان از بدو تولد به بالا

-جنس بدنه پلاستیک

-جنس تیغه استیل

-دارای درپوش محافظ برای بهداشت بیشتر

-ساختار کوچک دهانه برای راحت گرفتن ناخن نوزادان

نحوه مصرف: ابتدا قبل از هر بار استفاده با مواد ضد عفونی مانند الکل، ناخن گیر کاملا تمیز شود سپس دست‌هایتان را تمیز بشویید و در زمان گرفتن ناخن نوزاد، بهتر است نور کافی وجود داشته باشد. به هنگام گرفتن ناخن، دست نوزاد را بگیرید. نوک انگشت نوزاد را به عقب فشار دهید تا از بریدن پوست جلوگیری شود. ناخن‌های دست را موازی با انحنای انگشت کوتاه کنید. برای صاف کردن گوشه‌های تیز ناخن، می‌توانید از سوهان ظریف استفاده کنید. ناخن‌های پا را هم فراموش نکنید و آن‌ها را کوتاه و صاف کنید.

ترکیبات: استنلس استیل، پلی پروپیلن

هشدار مصرف: در صورت حساسیت در اطراف ناخن‌های کودک از این محصول استفاده نکنید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول ناخن گیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
موارد مصرف کوتاهی ناخن نوزادان
ترکیبات استنلس استیل، پلی پروپیلن
روش مصرف ابتدا قبل از هر بار استفاده با مواد ضد عفونی مانند الکل، ناخن گیر کاملا تمیز شود سپس دست‌هایتان را تمیز بشویید و در زمان گرفتن ناخن نوزاد، بهتر است نور کافی وجود داشته باشد. به هنگام گرفتن ناخن، دست نوزاد را بگیرید. نوک انگشت نوزاد را به عقب فشار دهید تا از بریدن پوست جلوگیری شود. ناخن‌های دست را موازی با انحنای انگشت کوتاه کنید. برای صاف کردن گوشه‌های تیز ناخن، می‌توانید از سوهان ظریف استفاده کنید. ناخن‌های پا را هم فراموش نکنید و آن‌ها را کوتاه و صاف کنید.
هشدار مصرف در صورت حساسیت در اطراف ناخن‌های کودک از این محصول استفاده نکنید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده در مکان امن و دور از دسترس کودک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید