داروتو

نوار موبر کامان مخصوص پوست های حساس

Come'on - Wax Strips Kit For sensitive Skins

ویژگی ها

غنی شده با روغن آرگان

نرم کننده پوست

مناسب برای پوست‌های نرمال

موثر بر کاهش رشد موهای بدن

در حال تامین

نوار موبر کامان مدل NORMAL SKIN بسته 12 عددی، به دلیل داشتن ویتامین E ، پوست را مرطوب و آبرسانی می کند. موها می کند. موهای بدن به اصلاح نیاز دارند؛ اما نکته‌ی مهم‌ این است که از چه روش و با چه ابزاری باید این کار را انجام داد. نوار موبر نرمال کامان اصلاح را به‌راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه توسط خود فرد انجام می‌دهد و به‌سرعت و با درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها، موها را برمی‌دارد. نوار موبر نرمال کامان به تسکین و آرام‌کردن پوست مخصوصا بعد از اصلاح و قرمزشدن احتمالی آن کمک زیادی می‌کند. عملکرد نوار موبر کامان مانند مومک و وکس است؛ اما به گرم‌کردن یا تهیه‌ی جداگانه‌ی پد مخصوص نیاز ندارد. نوار موبر کامان غنی شده با عصاره نارگیل و عسل باعث روشن شدن پوست می شود. این نوار موبر به دلیل داشتن ویتامین E می تواند پوست را لطیف و نرم کند. استفاده مداوم از نوار موبر کامان مدل NORMAL SKIN بسته 12 عددی ، موجب کاهش و نرم تر شدن موهای زائد می شود و تا 4 هفته پایدار است.

ویژگی خاص :

-غنی شده با روغن آرگان

-نرم کننده پوست

-مناسب برای پوست‌های نرمال

-موثر بر کاهش رشد موهای بدن

روش مصرف : برای استفاده کافی است نوار مومک را بین دستهای خود مالش دهید تا گرم شود، سپس به آرامی دو لایه به هم چسبیده را جدا کرده و یکی از آنها را در جهت رویش موی بدن بر روی پوست خود قرار دهید و چند ثانیه محکم روی آن را با دست مالش دهید، سپس با یک حرکت سریع در خلاف جهت رویش موها، نوار مومک را جدا نمایید. حال می توانید پوست خود را با کرم مرطوب کننده آن به آرامی ماساژ دهید.

شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند کامان - Come'On
کشور صاحب برند ایران
نوع محصول از بین برنده موهای زائد
تعداد 12
جنسیت مصرف بانوان
مناسب برای پوست‌های حساس
ویژگی خاص حاوی 12 عدد نوار موبر و 2 عدد دستمال مرطوب - ایجاد پوستی بدون مو تا ۴ هفته - دارای ویتامین E
روش مصرف برای استفاده کافی است نوار مومک را بین دستهای خود مالش دهید تا گرم شود، سپس به آرامی دو لایه به هم چسبیده را جدا کرده و یکی از آنها را در جهت رویش موی بدن بر روی پوست خود قرار دهید و چند ثانیه محکم روی آن را با دست مالش دهید، سپس با یک حرکت سریع در خلاف جهت رویش موها، نوار مومک را جدا نمایید. حال می توانید پوست خود را با کرم مرطوب کننده آن به آرامی ماساژ دهید.
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید