داروتو
تصویر  ویال خوراکی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم با طعم پرتقال لووکارنیت پارس بهروزان جم ۱۰ عددی
تصویر  ویال خوراکی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم با طعم پرتقال لووکارنیت پارس بهروزان جم ۱۰ عددی

ویال خوراکی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم با طعم پرتقال لووکارنیت پارس بهروزان جم ۱۰ عددی

Pars Behrouzan Jam Levocarnit 1mg Oral Solutuion 10Vials

دسته بندی : مکمل آمینو اسید
ویژگی ها

با طعم پرتقال

کمک به چربی سوزی

فاقد ترکیبات قندی

جلوگیری از کرامپ عضلانی

کمک به درمان بیماری‌های کبدی

تاخیر در بروز خستگی در ورزش‌های هوازی

کمک به بهبود آلزایمر و بیماری اختلال حافظه

در حال تامین

ال کارنیتین یک ماده طبیعی است که هم در منابع غذایی وجود دارد و هم به صورت اندوژن از اسیدهای آمینه ضروری لیزین و متیونین در بدن انسان تولید می‌شود. وظیفه اصلی ال کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی می‌باشد. ال کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری‌ها جهت بتا اکسیداسیون آن‌ها انجام می‌دهد. از طرف دیگر مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تاثیر کاهش بروز خستگی در ورزشکاران کمک می‌کند. ویال خوراکی ال کارنیتین موجب افزایش چربی ‌سوزی، بالا بردن سطح انرژی بدن، بهبود عملکرد قلب، عروق و کبد می‌شود. در نتیجه این مکمل برای ورزشکاران، سالخوردگان، کودکان نارس و بیماران با کمبود اولیه یا ثانویه ال کارنیتین مناسب است.

ویژگی‌های خاص:

-تامین انرژی از مسیر بتااکسیداسیون اسیدهای چرب

-ریکاوری سریع ذخایر گلیکوژنی بدن

-بهبود استقامت و رفع خستگی

-دارای خواص آنتی اکسیدانی

-تقویت کننده سیستم ایمنی 

نحوه مصرف: شروع مصرف با ۱ گرم لووکارنیتین در روز همراه با غذا یا بلافاصله بعد از آن است. به مرور زمان با توجه به نیاز و میزان تحمل دارو دوز مصرف افزایش یابد. دوز معمول مصرف ۱ گرم، ۱ تا ۳ بار در روز است. لووکارنیت را می‌توان به تنهایی مصرف کرد ولی جهت کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف دارو، آن را در نوشیدنی و یا غذای مایع خود حل کرده، سپس میل نمایید.

ترکیبات: سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سوکرالوز (شیرین کننده)، طعم دهنده پرتقال

هشدار مصرف: مصرف این فرآورده در دوران بارداری فقط با تجویز پزشک امکان پذیر است. در صورت نارسایی کلیوی داروی لوورکارنیتین با احتیاط مصرف شود. تشنج، نارسایی عملکرد کلیوی و یا بیماری‌های پیشرفته کلیوی (ESRD)، مصرف لووکارنیتین در بیماران مبتلا به دیابت که انسولین و یا سایر داروهای کاهنده قند خون را مصرف می‌کنند، ممکن است منجر به کاهش سطح قند خون شود. نیاز است سطح گلوکز پلاسما در این افراد کنترل شود تا در صورت نیاز میزان مصرف داروهای کاهش دهنده قند خون تنظیم شوند. بیماران مبتلا به سلیاک و بیماران مبتلا به دیابت می‌توانند از این دارو استفاده کنند. ویال خوراکی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم برای بیماری فعلی شما تجویز شده است، از مصرف آن در موارد مشابه و یا توصیه مصرف آن به دیگران خودداری نمایید. توصیه می‌شود در هر بار مصرف محتویات ویال را کاملا استفاده کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری کنید. در صورت وجود هرگونه حساسیت به لووکارنیتین و یا هریک از ترکیبات این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. در هر بار مصرف بیش از ۱ گرم لوورکارنیتین مصرف نشود. این محلول جهت مصرف خوراکی است.

عوارض جانبی: مصرف خوراکی ال کارنیتین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شامل تهوع، استفراغ، کرامپ‌های شکمی، سوزش سر دل، گاستریت، اسهال، بوی بدن (بوی ماهی) و تشنج گردد.

تداخل دارویی: در صورت مصرف داروی وارفارین به پزشک معالج خود اطلاع دهید. مصرف داروی والپروئیک اسید ممکن است منجر به افزایش نیاز به ترکیب لووکارنیتین در بدن شود.

عنوان مشخصه
برند پارس بهروزان جم - Pars Behrouzan Jam
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس بهروزان جم
حجم 10 میلی لیتر
نوع محصول ویال خوراکی
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش سوخت و ساز بدن، چربی سوز
تداخل دارویی در صورت مصرف داروی وارفارین به پزشک معالج خود اطلاع دهید. مصرف داروی والپروئیک اسید ممکن است منجر به افزایش نیاز به ترکیب لووکارنیتین در بدن شود.
عوارض جانبی مصرف خوراکی ال کارنیتین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شامل تهوع، استفراغ، کرامپ‌های شکمی، سوزش سر دل، گاستریت، اسهال، بوی بدن (بوی ماهی) و تشنج گردد.
ترکیبات سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سوکرالوز (شیرین کننده)، طعم دهنده پرتقال
روش مصرف شروع مصرف با ۱ گرم لووکارنیتین در روز همراه با غذا یا بلافاصله بعد از آن است. به مرور زمان با توجه به نیاز و میزان تحمل دارو دوز مصرف افزایش یابد. دوز معمول مصرف ۱ گرم، ۱ تا ۳ بار در روز است. لووکارنیت را می‌توان به تنهایی مصرف کرد ولی جهت کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف دارو، آن را در نوشیدنی و یا غذای مایع خود حل کرده، سپس میل نمایید.
هشدار مصرف مصرف این فرآورده در دوران بارداری فقط با تجویز پزشک امکان پذیر است. در صورت نارسایی کلیوی داروی لوورکارنیتین با احتیاط مصرف شود. تشنج، نارسایی عملکرد کلیوی و یا بیماری‌های پیشرفته کلیوی (ESRD)، مصرف لووکارنیتین در بیماران مبتلا به دیابت که انسولین و یا سایر داروهای کاهنده قند خون را مصرف می‌کنند، ممکن است منجر به کاهش سطح قند خون شود. نیاز است سطح گلوکز پلاسما در این افراد کنترل شود تا در صورت نیاز میزان مصرف داروهای کاهش دهنده قند خون تنظیم شوند. بیماران مبتلا به سلیاک و بیماران مبتلا به دیابت می‌توانند از این دارو استفاده کنند. ویال خوراکی ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم برای بیماری فعلی شما تجویز شده است، از مصرف آن در موارد مشابه و یا توصیه مصرف آن به دیگران خودداری نمایید. توصیه می‌شود در هر بار مصرف محتویات ویال را کاملا استفاده کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری کنید. در صورت وجود هرگونه حساسیت به لووکارنیتین و یا هریک از ترکیبات این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. در هر بار مصرف بیش از ۱ گرم لوورکارنیتین مصرف نشود. این محلول جهت مصرف خوراکی است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای پایین تر از ۲۵ درجه سانتی گراد و جای خشک ،دور از منبع گرما و تابش مستقیم نور و در داخل جعبه نگهداری شود. از یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید