داروتو
پروین موم سرد 280 گرمی
پروین موم سرد 280 گرمی
پروین موم سرد 280 گرمی

پروین موم سرد 280 گرمی

Parvin

ویژگی ها

مناسب و قابل استفاده برای بدن و صورت

کمک به کاهش رویش مجدد مو 

از بین برنده موهای زائد

مرطوب کننده و لطافت بخش 

در حال تامین

پروین موم سرد 280 گرمی

موم سرد پروین محصولی با کیفیت و موثر بوده که سابقه درخشان آن به بیش از 40 سال نیز می رسد. این موم می تواند موها را از ریشه بیرون آورد و به دیرتر درآمدن موهای زائد بسیار کمک کند. همچنین پس از اپیلاسیون با این موم شاهد بیرون آمدن موهایی نرم تر و کمتر خواهید بود. موم سرد پروین حاوی عصاره موم زنبورعسل بوده و موجب سلامت و لطافت پوست می شود. از این موم می توان برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده نمود. انواع پوست می توانند موم سرد پروین را مورد استفاده قرار دهند و پوستی تمیز و صاف داشته باشند. از ترکیبات مفید این موم می توان به ساکاروز، آب، اسید سیتریک و موم زنبور عسل اشاره نمود.

ویژگی ها

  • لطافت بخش پوست
  • رفع کامل موهای زائد
  • مناسب برای انواع پوست
  • قابل استفاده در بدن و صورت
  • حاوی عصاره موم زنبورعسل
  • کمک به کاهش رشد موها
  • کمک به رشد موهایی نرم تر

نحوه استفاده : ابتدا در ظرفی آب را جوش بیاورید و قوطی موم را درون آن قرار دهید. پس از گرم و رقیق شدن موم با استفاده از کاردک مقداری از موم را برداشته و آن را در جهت رویش موها بر روی پوست مورد نظر بکشید. نوار پارچه ای را بر روی آن قرار داده و با فشار دست آن را در جای خود محکم کنید. سپس می بایست لبه پارچه را گرفته و در خلاف جهت رویش موها با قدرت و به یکباره بکشید. بعد ازاتمام کار می توانید پوست خود را مورد شست و شو قرار دهید.

هشدار مصرف: قبل از استفاده تست حساسیت را انجام دهید. از استفاده موم بر روی نقاط آسیب دیده، خال، زگیل و..خودداری کنید. استفاده از این محصول برای افراد مسن و دیابتی توصیه نمی شود. تا 2 ساعت پس از استحمام، استخر و حمام آفتاب از این محصول استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند پروین-Parvin
کشور سازنده ایران
حجم 280 گرم
نوع محصول موم عسل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
عملکرد کمک به از بین بردن موهای زائد
روش مصرف ابتدا در ظرفی آب را جوش بیاورید و قوطی موم را درون آن قرار دهید. پس از گرم و رقیق شدن موم با استفاده از کاردک مقداری از موم را برداشته و آن را در جهت رویش موها بر روی پوست مورد نظر بکشید. نوار پارچه ای را بر روی آن قرار داده و با فشار دست آن را در جای خود محکم کنید. سپس می بایست لبه پارچه را گرفته و در خلاف جهت رویش موها با قدرت و به یکباره بکشید. بعد ازاتمام کار می توانید پوست خود را مورد شست و شو قرار دهید.
هشدار مصرف قبل از استفاده تست حساسیت را انجام دهید. از استفاده موم بر روی نقاط آسیب دیده، خال، زگیل و..خودداری کنید. استفاده از این محصول برای افراد مسن و دیابتی توصیه نمی شود. تا 2 ساعت پس از استحمام، استخر و حمام آفتاب از این محصول استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری در فضای خشک و خنک نگهداری شود

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید