داروتو
پستانک تمام سیلیکون فندقی قاب کریستالی مدل 273 بی بی لند
پستانک تمام سیلیکون فندقی قاب کریستالی مدل 273 بی بی لند

پستانک فندقی از بدو تولد به بالا کد ۲۷۳ بی بی لند

Baby Land Round Nipple Pacifier Code 273 Free Size

دسته بندی : پستانک
ویژگی ها

فری سایز

مشابه سینه مادر

قابلیت شستشو و استریل

دارای حلقه دستگیره ایمن

تسکین دهنده درد برای کودکان با رفلکس یا کولیک

18,000 تومان

پستانک در نوزادان گاهی مانند یک معجزه در آرام نمودن نوزاد عمل می‌کند. استفاده از آن آسان و سریع است و برای بسیاری از نوزادان قابل پذیرش و آرام کننده است. پستانک فندقی از بدو تولد به بالا کد ۲۷۳ بی بی لند تهیه شده از مواد کاملا بهداشتی و طراحی شده بر اساس شکل طبیعی کام و لثه کودک بوده و مانع از تغییر فرم بینی کودک می‌شود. سری این پستانک به صورت گرد و از جنس سیلیکون خالص و بی ضرر است. طراحی این پستانک به گونه‌ای است که متناسب با خطوط صورت نوزاد بوده و مکیدن را برای آن آسان می‌کند و از تغییر فرم بینی جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید با خرید پستانک مناسب نوزاد از بی قراری و گریه آن‌ها جلوگیری کنید.

‌ویژگی‌های خاص:

-مشابه سینه مادر

-دارای جنس سیلیکون

-قابلیت شستشو و استریل

-دارای حلقه دستگیره ایمن

-دسته قابل استفاده به عنوان دندان ‌گیر

نحوه مصرف: قبل ‌از استفاده، پستانک را ۵ دقیقه در آب ‌جوش جوشانده و اجازه دهید، خنک شود. سپس آب موجود در نوک پستانک را با فشار خارج نمایید. 

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده پستانک را بطور کامل با آب و صابون ‌بچه یا شامپو شستشو دهید و برای استریل کردن آن ‌را ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. هرگز کودک را با پستانک تنها نگذارید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. پستانک را با سوزن یا سنجاق به لباس کودک وصل نکنید، این امر ممکن است ایجاد خطر کند. قطعات پستانک را از یکدیگر جدا نکنید. محصول را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول پستانک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
سایز Free Size
جنس سیلیکون
موارد مصرف تسکین دهنده درد برای کودکان با رفلکس یا کولیک
روش مصرف قبل ‌از استفاده، پستانک را ۵ دقیقه در آب ‌جوش جوشانده و اجازه دهید، خنک شود. سپس آب موجود در نوک پستانک را با فشار خارج نمایید.
هشدار مصرف قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. قبل و بعد از هر استفاده پستانک را بطور کامل با آب و صابون ‌بچه یا شامپو شستشو دهید و برای استریل کردن آن ‌را ۵ دقیقه در آب جوش بجوشانید. هرگز کودک را با پستانک تنها نگذارید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید. پستانک را با سوزن یا سنجاق به لباس کودک وصل نکنید، این امر ممکن است ایجاد خطر کند. قطعات پستانک را از یکدیگر جدا نکنید. محصول را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود.
شرایط نگهداری پستانک را در معرض نور مستقیم خورشید و یا حرارت و یا مواد ضد عفونی کننده رها نکنید، زیرا سبب پوسیدگی پستانک می‌‌شود. در زمان عدم استفاده از محصول آن را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید