داروتو
تصویر  پن آنتی باکتریال تریوزوم انواع پوست فیس دوکس ۱۰۰ گرم

پن آنتی باکتریال تریوزوم انواع پوست فیس دوکس ۱۰۰ گرم

Facedoux Triosome Syndet Bar 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی تری کلوکربان

مناسب صورت و بدن

جلوگیری از بوی نامطبوع بدن

حفظ اکوسیستم طبیعی پوست

کمک به رفع آکنه و کومدون‌های چرکی

پاکسازی پوست از عوامل میکروبی و قارچی

در حال تامین

پوست یکی از مهم ترین اندام‌های بدن است که یکی از کارکردهای اصلی آن‌، محافظت از اندام‌های داخلی در برابر شرایط سخت محیطی است. به طور طبیعی سطح پوست حالت اسیدی دارد که سبب حفاظت آن در مقابل بیماری‌ها و به خصوص باکتری‌های مضر می‌گردد. صابون‌ها قدرت پاک کنندگی خوبی دارند، اما بسیار قلیایی هستند. استفاده مداوم از صابون موجب آسیب به چربی طبیعی پوست و کاهش خاصیت اسیدی آن گردیده و نهایتاً منجر به صدمات پوستی از قبیل خشکی، قرمزی، التهاب و افزایش احتمال عفونت‌های پوستی می‌گردد. پن آنتی باکتریال تریوزوم انواع پوست فیس دوکس یک محصول مناسب جهت استفاده روزانه به منظور حفظ بهداشت و سلامت پوست بدن می‌باشد. استفاده از این پن سبب پاکسازی پوست از عوامل میکروبی، قارچی و ویروسی می‌شود. علاوه بر این به رفع آکنه و کومدون‌های چرکی کمک می‌کند و از بوی نامطبوع پوست بدن جلوگیری می‌کند. این پن از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه بوده و دارای خاصیت پاک کنندگی قوی است.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از بوی نامطبوع بدن

-حفظ اکوسیستم طبیعی پوست

-دارای خاصیت پاک کنندگی قوی

-از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه

-کمک به رفع آکنه و کومدون‌های چرکی

نحوه مصرف: ابتدا پوست را با آب ولرم خیس نموده و پن را روی آن مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. روزی یک بار و در صورت لزوم دو بار از پن آنتی باکتریال تریوزوم فیس دوکس استفاده نمایید.

ترکیبات: دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، تری کلوکربان(T.C.C)، تیتانیوم دی اکساید، عصاره کاج نوئل، پروپیلین گلایکول، روغن درخت چای، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، EDTA، رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پن را فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نرمین کف
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی تری کلوکربان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف جلوگیری از بوی نامطبوع پوست بدن، از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه
ترکیبات دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، تری کلوکربان(T.C.C)، تیتانیوم دی اکساید، عصاره کاج نوئل، پروپیلین گلایکول، روغن درخت چای، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، EDTA، رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا پوست را با آب ولرم خیس نموده و پن را روی آن مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. روزی یک بار و در صورت لزوم دو بار از پن آنتی باکتریال تریوزوم فیس دوکس استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پن را فقط برای مصرف خارجی استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید