داروتو
تصویر  پن شفاف روشن کننده ملالیفت انواع پوست درمالیفت ۱۰۰ گرم
تصویر  پن شفاف روشن کننده ملالیفت انواع پوست درمالیفت ۱۰۰ گرم
تصویر  پن شفاف روشن کننده ملالیفت انواع پوست درمالیفت ۱۰۰ گرم
تصویر  پن شفاف روشن کننده ملالیفت انواع پوست درمالیفت ۱۰۰ گرم

پن شفاف روشن کننده ملالیفت انواع پوست درمالیفت ۱۰۰ گرم

Dermalift Melalift Transparent Syndet Bar For All Skins 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

روشن کننده و ضد تیرگی

کمک به رفع لک‌های پوستی

حاوی قوی ترین ترکیبات روشن کننده

فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی

در حال تامین

شستشو با مواد شوینده مناسب یکی از راه‌های مراقبت از پوست می‌باشد. پن شفاف روشن کننده ملالیفت یک ضد لک و روشن کننده بسیار قوی می‌باشد، که باعث می‌شود افرادی که دارای لک هستند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول می‌تواند لک‌‌های قهوه‌‌ای صورت و بدن را که در دوران بارداری به وجود آمده است را از بین ببرد و مانع از پدید آمدن دوباره آن‌ها شود، همچنین برای لک‌‌‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید، داروهای ضد بارداری، تغییرات هورمون درمانی و لک‌‌های لیزر بسیار مناسب می‌باشد. تمامی افراد با هر نوع پوست می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در ترکیبات این محصول از عصاره شیرین بیان، آفتابگردان، گلیسیرین، ویتامین C و E استفاده شده است. استفاده از این پن باعث حفظ شادابی و طراوت پوست می‌شود. بر خلاف صابون که در اثر تماس با چربی تولید کف می‌نمایند و بعد از شستشو، حس خشکی روی سطح پوست ایجاد می‌نمایند، پن ها خوب کف نمی‌کنند و بعد از شستشوی پوست، حس خشک شدن کامل روی پوست ایجاد نمی‌‌نمایند.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب انواع پوست

-روشن کننده و ضد تیرگی

-کمک به رفع لک‌های پوستی

-حاوی قوی ترین ترکیبات روشن کننده

-فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی

نحوه مصرف: پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، پن مرطوب کننده را روی نواحی مورد نظر مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی پوست نگه داشته و بعد آبکشی نمایید. در طی شبانه روز حداقل ۲ بار از این پن استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، تنسیانول، گلیسیرین، اتانول، عصاره لیکوریس، ویتامین C، روغن هسته هلیانتوس آنوس، آزلوگلیسین، صمغ بیوساکارید، عطر، CI۱۵۹۸۵

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژرف کوشا فرین
تحت لیسانس اکسپنساینس فرانسه
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی قوی ترین ترکیبات روشن کننده
فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد تیرگی و شوینده پوست
ترکیبات آب دیونیزه، تنسیانول، گلیسیرین، اتانول، عصاره لیکوریس، ویتامین C، روغن هسته هلیانتوس آنوس، آزلوگلیسین، صمغ بیوساکارید، عطر، CI۱۵۹۸۵
روش مصرف پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، پن مرطوب کننده را روی نواحی مورد نظر مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی پوست نگه داشته و بعد آبکشی نمایید. در طی شبانه روز حداقل ۲ بار از این پن استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید