داروتو
تصویر  پن شفاف کرم دار آکوالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۰۰ گرم
تصویر  پن شفاف کرم دار آکوالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۰۰ گرم
تصویر  پن شفاف کرم دار آکوالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۰۰ گرم

پن شفاف کرم دار آکوالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت ۱۰۰ گرم

Dermalift Aqualift Syndet Bar For Dry To Very Dry Skins 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

جلوگیری از ایجاد خشکی و زبری

نرم کننده و مرطوب کننده پوست

حاوی پیش ساز ویتامین B5 و اسکوالن

فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی

89,500 تومان

پوست صورت در معرض آلاینده‌های بسیاری مانند آلودگی هوا، مواد آرایشی باقی‌ مانده بر روی پوست برای مدت زمان طولانی، سلول‌های فرسوده پوست، چربی ترشح شده از غدد چربی و همچنین انواع باکتری‌ها و میکروب‌های بیماری زا قرار دارد. یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست صورت، باید بتواند سلول‌های مرده پوست را بازسازی کند و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد. تفاوت پن‌ها و صابون‌ها در این است که صابون‌ها به عنوان شوینده پوست محصولاتی قلیایی محسوب می‌شوند. pH آن‌ها عددی مابین ۹ تا ۱۰ می‌باشد که از pH طبیعی پوست بسیار بالاتر بوده و در نتیجه علاوه بر از بین بردن آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست، به چربی طبیعی و همچنین باکتری‌های مفید پوست آسیب می‌رساند. استفاده مکرر از صابون‌ها موجب خشکی، قرمزی و التهاب پوست خواهد شد. بعلاوه صابون‌های معمولی با املاح آب تشکیل رسوباتی می‌دهند که این رسوبات پس از شستشو در سطح پوست باقی می‌مانند. تصور کنید که در طول روز نیاز به شستشوی بیش از یکبار پوست صورت داشته باشید. در طولانی مدت این موضوع باعث تیرگی، خشکی و کدر شدن پوست خواهد شد. برای حل این مشکل پیشنهاد تولید کنندگان محصولات بهداشتی و مراقبتی محصولی به نام پن می‌باشد. پن‌ها ظاهری شبیه به صابون دارند اما از جنس صابون نیستند و با کیفیت بسیار بالاتر و بهتر نسبت به صابون‌ها می‌باشند. پن شفاف کرم دار آکوالیفت پوست‌های خشک و خیلی خشک درمالیفت انتخاب بسیار مناسبی به جای صابون‌ها جهت شستشوی پوست می‌باشد. پن شفاف کرم‌ دار آکوالیفت علاوه بر شستشوی مناسب، لطافت و نرمی را برای پوست به همراه دارد و خاصیت ترمیم کنندگی پوست را نیز دارا می‌باشد. در کنار عملکرد فوق العاده این محصول، ظاهر زیبا، شفافیت، لطافت و نرمی این محصول نیز قابل توجه است. 

ویژگی‌های خاص:

-از بین بردن خشکی پوست

-ایجاد طراوت و تازگی در پوست

-ایجاد رطوبت مناسب بر روی پوست

-عدم ایجاد جوش بروی پوست و صورت

-بدون مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی

-عدم ایجاد حساسیت و آلرژی‌های مختلف

نحوه مصرف: پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، پن مرطوب کننده را روی نواحی مورد نظر مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی پوست نگه داشته و بعد آبکشی نمایید. در طی شبانه روز حداقل ۲ بار از این پن استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، تنسیانول، گلیسرین، روغن کستور، روغن آووکادو، شی باتر، ستیل الکل، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، لاکتیک اسید، فراگرانس، صمغ بیو ساکارید، کلر هیدروکسی پروپیل بتین

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژرف کوشا فرین
تحت لیسانس اکسپنساینس فرانسه
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی پیش ساز ویتامین B5 و اسکوالن
فاقد مواد نگهدارنده و ترکیبات صابونی
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف نرم کننده، مرطوب کننده و شوینده پوست
ترکیبات آب دیونیزه، تنسیانول، گلیسرین، روغن کستور، روغن آووکادو، شی باتر، ستیل الکل، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، لاکتیک اسید، فراگرانس، صمغ بیو ساکارید، کلر هیدروکسی پروپیل بتین
روش مصرف پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، پن مرطوب کننده را روی نواحی مورد نظر مالیده تا کف ایجاد گردد. سپس کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی پوست نگه داشته و بعد آبکشی نمایید. در طی شبانه روز حداقل ۲ بار از این پن استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید