داروتو
پوار بینی بیبی لند مدل 287
پوار بینی بیبی لند مدل 287

پوار بینی کد ۲۸۷ بی بی لند

Baby Land Nasal Cleaner code 287

دسته بندی : بهداشت کودک
ویژگی ها

قابل استفاده برای نوزادان از بدو تولد به بالا

استفاده آسان

تهیه شده از جنس سیلیکون

فاقد هر گونه ضرر و حساسیت برای کودک

مناسب برای نوزادان، کودکان و حتی افراد جراحی شده

در حال تامین

پوار بینی کد ۲۸۷ بی بی لند با روان کردن و بیرون آوردن مخاط بینی کودک، مانع انباشتگی مخاط بینی و گرفتگی بینی شده و تنفس را برای وی آسان می‌کند. این مواد از پلاستیک سیلیکون ساخته شده که فاقد هر گونه ضرر برای نوزادان می‌باشد. استفاده از این محصول برای کودکانی که تازه متولد شده‌اند، امری ضروری است، زیرا با تمیز کردن بینی و ایجاد یک فشار در ریه‌ها عمل بازدم آسان تر می‌شود. تمیز کردن بینی نوزاد زمانی که گرفته است، شیر خوردن و تغذیه او راحت ‌تر می‌کند. نوک گرد و نرم این محصول با طراحی ویژه و سایز مناسب، به بینی ظریف کودک شما آسیب نمی‌رساند و قابلیت تفکیک قطعات آن از هم، استفاده آن را آسان و راحت کرده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-قابل استفاده برای نوزادان از بدو تولد به بالا

-استفاده آسان

-تهیه شده از جنس سیلیکون

-فاقد هر گونه ضرر و حساسیت برای کودک

-مناسب برای نوزادان، کودکان و حتی افراد جراحی شده

نحوه مصرف: ابتدا دو بخش سیلیکونی این محصول را از هم جدا کرده و شستشو دهید و با بخار آب ضد عفونی نمایید و مجددا مونتاژ کنید. پمپ پوار بینی را به آرامی فشار داده و قسمت شفاف نوک تمیز کننده را در حفره بینی کودک نگه داشته و فشار پمپ را کم کنید. مایع مخاطی به راحتی از بینی کودک جدا می‌شود. این کار را تا تمیز شدن کامل بینی کودک ادامه دهید.

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول پوار بینی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
جنس سیلیکون
فاقد هر گونه ضرر و حساسیت
موارد مصرف روان کردن و بیرون آوردن مخاط بینی
روش مصرف ابتدا دو بخش سیلیکونی این محصول را از هم جدا کرده و شستشو دهید و با بخار آب ضد عفونی نمایید و مجددا مونتاژ کنید. پمپ پوار بینی را به آرامی فشار داده و قسمت شفاف نوک تمیز کننده را در حفره بینی کودک نگه داشته و فشار پمپ را کم کنید. مایع مخاطی به راحتی از بینی کودک جدا می‌شود. این کار را تا تمیز شدن کامل بینی کودک ادامه دهید.
هشدار مصرف قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. همیشه این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید.
شرایط نگهداری در زمان عدم استفاده از محصول آن را در ظرف دربسته و در جای خشک نگهداری کنید. دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید