داروتو
تصویر  پودر اسلیم لست ۱ کارن ۳۰۰ گرم
تصویر  پودر اسلیم لست ۱ کارن ۳۰۰ گرم
تصویر  پودر اسلیم لست ۱ کارن ۳۰۰ گرم

پودر اسلیم لست ۱ کارن ۳۰۰ گرم

Karen Slim Last 1 Powder 300gr

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به کاهش وزن بدن

 کمک به حفظ وزن بدن

قابل مصرف در بیماران دیابتی

کاهش اشتها و افزایش احساس سیری

 منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی

در حال تامین

پودر اسلیم لست ۱ کارن ۳۰۰ گرمی با دارا بودن درصد بالایی فیبر و پروتئین و همچنین با دارا بودن ویتامین‌ها از طریق زیر عمل می‌کند؛ ۱.فیبر‌های غذایی موجود در این محصول در معده با جذب آب حجیم گردید و باعث پر شدن معده و ایجاد احساس سیری زودرس با دریافت کالری کم می‌شوند. ۲. پروتئین موجود در پودر اسلیم لست ۱، پروتیئنی با ارزش بیولوژیکی بالا است که به آسانی در آب حل می‌شود و هضم آسانی دارد. این پروتئین علاوه بر تامین سهم عمده‌ای از نیاز پروتئین بدن، تحریک کننده ترشح رشد هورمون گلوکاگون می‌باشد. این آنزیم در هنگام گرسنگی با تجزیه گلیکوژن کبدی موجب افزایش قند خون و در نتیجه مانع تحریک مرکز گرسنگی در مغز می‌شود. ۳. ریز مغذی‌های موجود در این محصول می‌تواند نیاز بدن در فردی که دارای برنامه‌ی غذایی کاهش وزن است را تامین کند. پودر اسلیم لست ۱ کارن به فرد کمک می‌کند تا انرژی روزانه کمتری دریافت کرده و وزن کاهش یابد.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای اثر دارویی

-فاقد هرگونه افزودنی

-پیشگیری از ابتلا به یبوست

-جهت حفظ وزن و یا کاهش وزن بدن

-کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون

-منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی

نحوه مصرف: یک پیمانه پودر اسلیم لست۱ کارن را داخل لیوان بریزید. لیوان محتوی پودر را با آب ولرم و یا شیر کم چرب به طور کامل پر کنید. محتویات لیوان را هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس آن را ۳۰دقیقه قبل از مصرف غذا میل نمایید. برای کودکان بالای ١٢ سال بسته به حجم معده کودک، قبل از هر وعده کمتر از یک پیمانه تجویز شود.

ترکیبات: پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، مخلوط فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، صمغ گوار، صمغ زانتان، آسپارتام، پودر کاکائو، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی

هشدار مصرف: مصرف این فرآورده در افرادی که مبتلا به انسداد روده هستند توصیه نمی‌شود. برای کودکان ۵ تا ١٢ سال با احتیاط تجویز شود.اگر هنگام مصرف پودر اسلیم لست ۱ فرد دچار یبوست شد، توصیه می‌شود محلول را ۳ تا ۴ ساعت قبل از مصرف آماده کرده و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری شود. افرادی که تصمیم به کاهش وزن بیش از ۲۰% دارند باید با نظر متخصص تغذیه یا پزشک معالج مصرف نمایند. کودکان، نوجوانان، بیماران خاص و زنان باردار و شیرده با پزشک خود مشورت نمایند. پس از باز کردن قوطی در طی ۲ ماه فرآورده مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
تحت لیسانس کانادا
وزن 300 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
موارد مصرف کاهش اشتها و وزن، کاهش کلسترول، کنترل قند خون
ترکیبات پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، مخلوط فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، صمغ گوار، صمغ زانتان، آسپارتام، پودر کاکائو، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی
روش مصرف یک پیمانه پودر اسلیم لست۱ کارن را داخل لیوان بریزید. لیوان محتوی پودر را با آب ولرم و یا شیر کم چرب به طور کامل پر کنید. محتویات لیوان را هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس آن را ۳۰دقیقه قبل از مصرف غذا میل نمایید. برای کودکان بالای ١٢ سال بسته به حجم معده کودک، قبل از هر وعده کمتر از یک پیمانه تجویز شود.
هشدار مصرف مصرف این فرآورده در افرادی که مبتلا به انسداد روده هستند توصیه نمی‌شود. برای کودکان ۵ تا ١٢ سال با احتیاط تجویز شود.اگر هنگام مصرف پودر اسلیم لست ۱ فرد دچار یبوست شد، توصیه می‌شود محلول را ۳ تا ۴ ساعت قبل از مصرف آماده کرده و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری شود. افرادی که تصمیم به کاهش وزن بیش از ۲۰% دارند باید با نظر متخصص تغذیه یا پزشک معالج مصرف نمایند. کودکان، نوجوانان، بیماران خاص و زنان باردار و شیرده با پزشک خود مشورت نمایند. پس از باز کردن قوطی در طی ۲ ماه فرآورده مصرف شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید