داروتو
پودر بوگیر پا NAK حجم 30 گرم
پودر بوگیر پا NAK حجم 30 گرم
پودر بوگیر پا NAK حجم 30 گرم

پودر بوگیر پا NAK حجم 30 گرم

N.A.K Socks And Shoes Deodorant Powder 30gr

دسته بندی : ضد تعریق
ویژگی ها

بوگیر، ضد عرق، ضد قارچ

ماندگاری طولانی

تاثیرگذاری فوری

با اسانس گیاهی وانیل

در حال تامین

خیلی از افرادی که در بیرون از منزل به صورت طولانی مدت فعالیت زیادی را دارند و یا افرادی که کف پایشان زیاد عرق می کنند، با مشکل بو گرفتن پایشان درگیر هستند. هنگامی که این افراد مجبور باشند در طول روز کفششان را بیرون آورند، به احتمال زیاد از بوی پایشان خجالت می کشند. بهترین راهکار برای مقابله با این مشکل، استفاده از پودر های بوگیر کفش است که نسبت به استفاده از اسپری سهولت بیشتری را داراست و به سادگی از بوی بد جورب و کفش راحت خواهید شد.

پودر بوگیر پا NAK یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پودر های بوگیر است که دارای پروانه بهره برداری و مجوز تولید فرموله شده با محصولات وارداتی food grade بوده و باعث از بین بردن باکتری های مولد بوی بد کفش می شود. همچنین این پودر، ضدقارچ و ضد تعریق است و دارای اسانس وانیل غذایی می باشد.

نحوه مصرف : لطفا قبل از پیاده روی، 2 گرم از پودر را داخل هر یک از کفشها پاشیده و جهت جذب بهتر، حداقل 30 دقیقه پس از آن پیاده روی کنید.

هشدار مصرف : در صورتیکه به اشتباه خورده شود خطری ندارد، فقط پس از آن چند لیوان آب میل شود. از تماس مستقیم با بینی و دهان اجتناب شود. استنشاق این پودر زیان آور است.

ترکیبات : کورن استارچ، وانیل، تالک، سدیم هیدروژن کربنیت

عنوان مشخصه
برند ان ای کی -NAK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار آرایشی بهداشتی شمس
حجم 30 گرم
وزن 34 گرم
نوع محصول پودر
موارد مصرف کفش و جوراب
ترکیبات کورن استارچ، وانیل، تالک، سدیم هیدروژن کربنیت
روش مصرف قبل از پیاده روی، 2 گرم (یک قاشق چایخوری) از پودر را داخل هر یک از کفشها پاشیده و جهت جذب بهتر، حداقل 30 دقیقه پس از آن پیاده روی کنید.
هشدار مصرف در صورتیکه به اشتباه خورده شود خطری ندارد، فقط پس از آن چند لیوان آب میل شود. از تماس مستقیم با بینی و دهان اجتناب شود. استنشاق این پودر زیان آور است.
محفظه نگهدارنده تیوپی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید