داروتو
تصویر  پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول ۴۰ گرم

پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول ۴۰ گرم

Biol Arcanum Dust Free Crabs Bleaching Powder 40gr

دسته بندی : آرایش مو
ویژگی ها

بی رنگ کننده با قدرت بالا

محافظت کننده فوق العاده قوی

فاقد گرد و غبار

حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی

دارای قدرت روشن کنندگی تا ۸ پایه

در حال تامین

دکلره از مواد پراکسید ساخته شده، که این مواد می‌تواند سبب بی رنگ کردن موها شوند. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که دکره باید در کنار اکسیدان استفاده شود، چنانچه دکلره را با آب مخلوط کنید، دکلره فعال نخواهد گردید پس برای دکلره کردن احتیاج به خرید اکسیدان هم دارید. پودر دکلره خرچنگ آرکانوم بیول حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی است. این محصول با حداکثر قدرت روشن کنندگی، قابلیت دستیابی به رنگ دلخواه را دارا می‌باشد و موهایی براق و درخشان را به شما هدیه می‌دهد. همه افراد برای تغییر چهره و ایجاد روحیه نیاز به داشتن موهایی زیبا دارند. یکی از روش‌های تغییر، مش و هایلایت کردن است. برای جلوگیری از آسیب و خشکی مو استفاده از مواد دکلره با کیفیت بسیار ضروری و لازم است. پودر دکلره خرچنگ دارای مواد با کیفیت است، عصاره خرچنگ موجود در این پودر، حاوی آنزیم‌هایی که به تارهای مو آسیب کمتری می‌رساند. پودر دکلره خرچنگ آرکانوم فاقد غبار است که این موضوع جهت سلامت آرایشگران و مصرف کنندگان بسیار مهم است.

ويژگی‌های خاص:

-بازسازی کننده موهای آسیب دیده

-بدون آسیب رساندن به مو

-بی رنگ کننده با قدرت بالا

-محافظت کننده فوق العاده قوی

-فاقد گرد و غبار

-حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی

-دارای قدرت روشن کنندگی تا ۸ پایه

نحوه مصرف: برای دکلره کردن و برای جلوگیری از سوختگی، اطراف پوست صورت را با کرم چرب نمایید سپس به منظور رسیدن به پایه ۷: اکسیدان ۲۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۲۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید. به منظور رسیدن به پایه ۸: اکسیدان ۳۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۳۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید.

هشدار مصرف: جهت روشن نمودن ابرو و مژه استفاده نگردد. در صورت تماس با چشم سریع شستشو گردد. چنانچه دارای پوست سر ملتهب و یا دارای زخم هستید از پودر دکلره استفاده ننمایید. قبل از مصرف تست حساسیت انجام گردد. در هنگام مصرف از دستکش استفاده گردد.

عنوان مشخصه
برند آركانوم - Arcanum
کشور سازنده ایران
وزن 40 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف بانوان
حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی
فاقد گرد و غبار
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
روش مصرف برای دکلره کردن و برای جلوگیری از سوختگی، اطراف پوست صورت را با کرم چرب نمایید سپس به منظور رسیدن به پایه ۷: اکسیدان ۲۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۲۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید. به منظور رسیدن به پایه ۸: اکسیدان ۳۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۳۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید.
هشدار مصرف جهت روشن نمودن ابرو و مژه استفاده نگردد. در صورت تماس با چشم سریع شستشو گردد. چنانچه دارای پوست سر ملتهب و یا دارای زخم هستید از پودر دکلره استفاده ننمایید. قبل از مصرف تست حساسیت انجام گردد. در هنگام مصرف از دستکش استفاده گردد.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید