داروتو
تصویر  پودر لیپو اسلیم ۲ کارن ۳۰۰ گرم
تصویر  پودر لیپو اسلیم ۲ کارن ۳۰۰ گرم

پودر لیپو اسلیم ۲ کارن ۳۰۰ گرم

Karen Lipo Slim 2 Pro Pecto Fiber Powder 300gr

ویژگی ها

کاهش وزن بدن

حفظ وزن بدن

کاهش وزن بدن و کاهش اشتها

ایده آل برای بیماران چاق مبتلا به چربی خون بالا

کاهش چربی‌های خون (تری گلیسیرید و کلسترول)

منبع غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی

در حال تامین

پروتئین‌ها درشت مولکول‌هایی هستند که از آمینواسیدها ساخته شده‌اند. پروتئین‌ها از طریق منابع غذایی پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید، حبوبات و لبنیات وارد بدن ما می‌شوند. هضم پروتئین‌ها در دستگاه گوارش زمان طولانی را به خود اختصاص می‌دهد و همین امر موجب می‌شود میل به غذا کاهش یابد و کالری اضافی وارد بدن نشود. پودر لیپو اسلیم ۲ کارن، یکی از مکمل‌های فیبری-پروتئینی است که برای کاهش وزن و یا حفظ وزن مطلوب به کار برده می‌شود. که علاوه بر کاهش اشتها و تأمین ریز مغذی‌های ضروری برای بدن، موجب کاهش چربی خون نیز می‌شود و محصولی مناسب برای افرادی است که علاوه بر اضافه وزن، مشکل چربی خون نیز دارند. این محصول که یک منبع غنی از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد، ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را نیز کاهش می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاهش اشتها و افزایش احساس سیری

-کمک به تامین نیاز روزانه به مواد مغذی در رژیم کاهش وزن

-کمک به تامین فیبر روزانه

-کمک به کاهش چربی خون

-فاقد گلوتن و کم لاکتوز

-حاوی پروتئین‌های شیر با جذب بالا

-حاوی درصد بالایی از فیبرهای غذایی محلول به ویژه پکتین و فیبرهای نامحلول

نحوه مصرف: یک پیمانه پودر پودر لیپو اسلیم داخل لیوان بریزید. لیوان محتوی پودر را با آب ولرم و یا شیر کم چرب به طور کامل پر کنید. محتویات لیوان را هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس آن را نیم ساعت قبل از مصرف غذا میل نمایید.

ترکیبات: پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، مخلوط فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، صمغ گوار، صمغ زانتان، آسپارتام، پودر کاکائو، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی

هشدار مصرف: پس از باز کردن قوطی در طی ۲ ماه فرآورده مصرف شود. اگر هنگام مصرف فرد دچار یبوست شد، توصیه می‌شود محلول را ۳ تا ۴ ساعت قبل از مصرف آماده کرده و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری شود. افرادی که تصمیم به کاهش وزن بیش از ۲۰% دارند باید با نظر متخصص تغذیه یا پزشک معالج مصرف نمایند. پودر لیپو اسلیم ۲ کارن به فرد کمک می‌کند تا انرژی روزانه کمتری دریافت کرده و وزن کاهش یابد. کودکان، نوجوانان، بیماران خاص و زنان باردار و شیرده با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف این فرآورده در افرادی که مبتلا به انسداد روده هستند توصیه نمی‌شود. برای کودکان ۵ تا ١٢ سال با احتیاط تجویز گردد.

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
تحت لیسانس کانادا
وزن 300 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی
موارد مصرف کاهش تری گلیسرید، کاهش کلسترول، کنترل وزن
ترکیبات پروتئین غلیظ شده آب پنیر، پروتئین غلیظ شده شیر، مخلوط فیبر گندم، فیبر جو دو سر، نشاسته مقاوم، مجموعه ویتامینی، فیبر پسیلیوم، صمغ گوار، صمغ زانتان، آسپارتام، پودر کاکائو، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی
روش مصرف یک پیمانه پودر پودر لیپو اسلیم داخل لیوان بریزید. لیوان محتوی پودر را با آب ولرم و یا شیر کم چرب به طور کامل پر کنید. محتویات لیوان را هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس آن را نیم ساعت قبل از مصرف غذا میل نمایید.
هشدار مصرف پس از باز کردن قوطی در طی ۲ ماه فرآورده مصرف شود. اگر هنگام مصرف فرد دچار یبوست شد، توصیه می‌شود محلول را ۳ تا ۴ ساعت قبل از مصرف آماده کرده و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری شود. افرادی که تصمیم به کاهش وزن بیش از ۲۰% دارند باید با نظر متخصص تغذیه یا پزشک معالج مصرف نمایند. پودر لیپو اسلیم ۲ کارن به فرد کمک می‌کند تا انرژی روزانه کمتری دریافت کرده و وزن کاهش یابد. کودکان، نوجوانان، بیماران خاص و زنان باردار و شیرده با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف این فرآورده در افرادی که مبتلا به انسداد روده هستند توصیه نمی‌شود. برای کودکان ۵ تا ١٢ سال با احتیاط تجویز گردد.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید