داروتو
تصویر  پودر مکمل غذایی با طعم وانیل انشور ابوت ۴۰۰ گرم

پودر مکمل غذایی با طعم وانیل انشور ابوت ۴۰۰ گرم

Abbott Ensure-Milk 400gr

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

مناسب افراد با مشکلات گوارشی، قلبی، ضعف سیستم ایمنی

مناسب افراد کم وزن یا در معرض خطر کاهش وزن

حاوی امگا ۳ و آنتی اکسیدان‌ها با مقادیر فراوان و پره بیوتیک

حاوی فروکتو الیگوساکارید به جهت سلامت دستگاه گوارش

کمک به بهبود وضعیت جسمانی در دوران نقاهت و بیماری، بیماران بستری و سالمندان

در حال تامین

پودر مکمل غذایی با طعم وانیل انشور ابوت، یک مکمل غذایی کامل و حاوی پروتئین و کربوهیدرات به همراه ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. پودر انشور ابوت می‌تواند برای افرادی که در دوران نقاهت و بیماری به سر می‌برند مناسب باشد و جایگزین مناسب برای وعده‌های غذایی به صورت خوراکی یا گاواژ باشد. همچنین این محصول برای سالمندان که در بلع غذا مشکل دارند مناسب است. انشور دارای ۲۸ نوع ویتامین ضروری است. حاوی مینرال و آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌های C ، E، سلنیوم و بتاکاروتن است. فروکتوالیگوساکاریدهای موجود در آن عملکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشیده و به افزایش جذب کلسیم بسیار کمک می‌کنند. انشور حاوی ترکیب ویژه‌ای از چربی‌های دوستدار قلب، اسیدهای چرب ضروری (لینولئیک و لینولنیک ) می‌باشد که تحقیقات زیادی نقش آن‌ها را در کمک به بهبود پروفایل چربی خون و کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی تائید کرده است .

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای همه افراد ۵ سال به بالا

-با طعم وانیل

-وعده غذایی کامل

-مناسب برای سالمندان و بیماران در دوران نقاهت

-حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی

-حاوی پروتئین و کربوهیدرات

نحوه مصرف: برای آماده کردن ۲۳۰ میلی لیتر از فرآورده، ۱۹۵ میلی لیتر آب سرد را داخل ظرف ریخته و به آرامی ۶ پیمانه پر و یا ۵۳.۸ گرم از پودر انشور را به تدریج اضافه کرده و آنقدر هم بزنید و تکان دهید، تا کاملا حل و یکنواخت شود. پس از آماده سازی صحیح هر میلی لیتر انشور تقریبا معادل ۱ کیلو کالری انرژی تولید می‌کند. یک قوطی ۴۰۰ گرمی تقریبا ۸ وعده (۲۳۰ میلی لیتری) را فراهم می‌کند.

ترکیبات: نشاسته ذرت هیدرولیز شده، مالتو دکسترین، روغن‌های گیاهی (روغن آفتابگردان با اولئیک بالا، روغن سویا، روغن کانولا)، پروتئین تغلیظ شده شیر، ساکاروز، الیگو فروکتوز (FOS)، پروتئین خالص سویا، مواد معدنی، طعم دهنده مصنوعی وانیل، کلرید کولین، ویتامین ها، پالمیتات آسکوربیل، مخلوطی از توکوفرول‌ها، ممکن است حاوی ترکیبات؛ کربنات کلسیم، فسفات پتاسیم دی بازیک، سولفات منیزیم، کلرید سدیم نیز باشد.

هشدار مصرف: انشور آماده شده باید بلافاصله مصرف شود، در غیر این صورت آن را در ظرف سر بسته در یخچال قرار دهید و حداکثر طی ۲۴ ساعت مصرف نمایید. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۳ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند ابوت - Abbott
کشور سازنده هلند
شرکت سازنده ابوت
تحت لیسانس آمریکا
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۵ سال، بزرگسالان
حاوی امگا۳، آنتی اکسیدان‌ها و پره بیوتیک و ویتامین D3
موارد مصرف غذای کمکی
ترکیبات نشاسته ذرت هیدرولیز شده، مالتو دکسترین، روغن‌های گیاهی (روغن آفتابگردان با اولئیک بالا، روغن سویا، روغن کانولا)، پروتئین تغلیظ شده شیر، ساکاروز، الیگو فروکتوز (FOS)، پروتئین خالص سویا، مواد معدنی، طعم دهنده مصنوعی وانیل، کلرید کولین، ویتامین ها، پالمیتات آسکوربیل، مخلوطی از توکوفرول‌ها، ممکن است حاوی ترکیبات؛ کربنات کلسیم، فسفات پتاسیم دی بازیک، سولفات منیزیم، کلرید سدیم نیز باشد.
روش مصرف برای آماده کردن ۲۳۰ میلی لیتر از فرآورده، ۱۹۵ میلی لیتر آب سرد را داخل ظرف ریخته و به آرامی ۶ پیمانه پر و یا ۵۳.۸ گرم از پودر انشور را به تدریج اضافه کرده و آنقدر هم بزنید و تکان دهید، تا کاملا حل و یکنواخت شود. پس از آماده سازی صحیح هر میلی لیتر انشور تقریبا معادل ۱ کیلو کالری انرژی تولید می‌کند. یک قوطی ۴۰۰ گرمی تقریبا ۸ وعده (۲۳۰ میلی لیتری) را فراهم می‌کند.
هشدار مصرف انشور آماده شده باید بلافاصله مصرف شود، در غیر این صورت آن را در ظرف سر بسته در یخچال قرار دهید و حداکثر طی ۲۴ ساعت مصرف نمایید. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۳ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید