داروتو
چسب حصیری 5cmx10m
چسب حصیری 5cmx10m
چسب حصیری 5cmx10m

چسب حصیری تی جی مد ۵ در ۱۰ سانتی متر

TG Med Fixed Dressing Roll 5*10cm

دسته بندی : ابزار ایمنی
ویژگی ها

۵ در ۱۰ سانتی متر

مناسب نگه داری گاز و پدهای جاذب

مناسب مراقبت از زخم پس از اعمال جراحی

قابل انتخاب و استفاده در سایزهای مختلف با ایجاد برش‌های دلخواه

در حال تامین

چسب حصیری تی جی مد ۵ در ۱۰ سانتی متر، پانسمانی برای نواحی چین دار پوست، پوست‌های حساس (کودکان) و پوست افراد سالمند است که مناسب برای بعد از کلیه اعمال جراحی و در نواحی مفاصل متحرک بدن ‏می‌باشد. این محصول برای ثابت نگه داشتن گاز استریل در ناحیه مورد نظر قابل استفاده ‏می‌باشد. از چسب حصیری می‌توان برای ثابت نگه داشتن کاتترها، Drains و جراحی‌های قلب باز، ارتوپدی و شکم نیز استفاده کرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-جدا نمودن آسان از پوست

-چسبندگی عالی در مدت زمان طولانی

-قابلیت نفوذ هوا جهت جلوگیری از آزار پوست

-کشش جانبی در هنگام حرکت اعضای بدن، حتی روی مفاصل

نحوه مصرف: روی پانسمان‌های بدون چسب استفاده می‌شود.

هشدار مصرف: برای مهار بهتر خونریزی، لبه‌های زخم را به هم نزدیک کرده و با یک گاز استریل یا دستمال تمیز، خونریزی را به وسیله فشار دادن کنترل کنید. وقتی خونریزی کنترل شد، اطراف زخم را با پنبه آغشته به محلول ضد عفونی کننده از داخل به خارج تمیز کنید. عکس این کار و حرکت رفت و برگشت پنبه روی زخم موجب می‌شود که آلودگی اطراف زخم به داخل آن نفوذ و زخم را ضد عفونی کند. پس از استریل کامل زخم، یک قطعه گاز استریل روی زخم بگذارید، به طوری که روی زخم و اطراف آن را کاملا بپوشاند. پانسمان را دقیقا روی زخم قرار دهید و هرگز آن را جابه جا نکنید. در صورت جابه جا شدن پانسمان آن را عوض کنید. حرکت پانسمان می‌تواند میکروب‌های سطح پوست را به سمت زخم هدایت کند. در صورتی که خون به پانسمان نفوذ کرد، هرگز پوشش روی زخم را برندارید. برای بند آوردن خونریزی، گاز یا دستمال بیشتری روی پوشش قبلی زخم قرار دهید. گاز استریل را در ۴ طرف با چسب روی پوست ثابت و سپس بانداژ کنید.

عنوان مشخصه
برند تی جی مد - TG Med
کشور سازنده چین
شرکت سازنده هلدینگ بین المللی شانگ‌های
نوع محصول چسب حصیری
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
سایز 10*5 سانتی متر
موارد مصرف ثابت کننده پانسمان
روش مصرف روی پانسمان‌های بدون چسب استفاده می‌شود.
هشدار مصرف برای مهار بهتر خونریزی، لبه‌های زخم را به هم نزدیک کرده و با یک گاز استریل یا دستمال تمیز، خونریزی را به وسیله فشار دادن کنترل کنید. وقتی خونریزی کنترل شد، اطراف زخم را با پنبه آغشته به محلول ضد عفونی کننده از داخل به خارج تمیز کنید. عکس این کار و حرکت رفت و برگشت پنبه روی زخم موجب می‌شود که آلودگی اطراف زخم به داخل آن نفوذ و زخم را ضد عفونی کند. پس از استریل کامل زخم، یک قطعه گاز استریل روی زخم بگذارید، به طوری که روی زخم و اطراف آن را کاملا بپوشاند. پانسمان را دقیقا روی زخم قرار دهید و هرگز آن را جابه جا نکنید. در صورت جابه جا شدن پانسمان آن را عوض کنید. حرکت پانسمان می‌تواند میکروب‌های سطح پوست را به سمت زخم هدایت کند. در صورتی که خون به پانسمان نفوذ کرد، هرگز پوشش روی زخم را برندارید. برای بند آوردن خونریزی، گاز یا دستمال بیشتری روی پوشش قبلی زخم قرار دهید. گاز استریل را در ۴ طرف با چسب روی پوست ثابت و سپس بانداژ کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید