داروتو
تصویر  چسب لوکوپلاست تی جی مد ۵ در ۵ سانتی متر

چسب لوکوپلاست تی جی مد ۵ در ۵ سانتی متر

TG Med Adhesive Plaster Zinc Oxide 5*5cm

ویژگی ها

۵ در ۵ سانتی متر

قطع خونریزی

ضد حساسیت

مقاوم در برابر نفوذ رطوبت

نواحی قابل استفاده بر تمامی نقاط بدن

55,200 تومان

چسب لوکوپلاست یک بافت پارچه‌ای نازک است که یک چسب در یک طرف آن است. پارچه آن معمولا کتان یا ویسکوز ریون است و چسب آن معمولا از جنس لاتکس یا اکریلیک (acrylic) است. به طور کلی چسب لوکوپلاست در ورزش و فیزیوتراپی به عنوان یک ابزار برای محدود کردن جابجایی مفصل یا اندام آسیب دیده یا محدود کردن حرکت آن استفاده می‌شود. چسب لوکوپلاست (زینک اکساید) تی جی مد ۵ در ۵ سانتی متر، مقاومت خوبی در برابر پارگی دارد. این محصول دارای قدرت چسبندگی بالا بوده و بسیار منعطف می‌باشد و دارای قابلیت نفوذ هوا که برای نگه داشت انواع پانسمان‌ها و ملحقات درمانی مانند کاتترها بسیار کارآمد هست، و براحتی عرق بدن را دفع می‌کند. از این وسیله کمکی در دامنه وسیعی از استفاده‌های خانگی پرستاری و تخصصی (قلب، مراقبت، اورزانس، جراحی و …) می‌توان استفاده نمود. چسب لوکوپلاست ضد حساسیت و براحتی توسط دست از هم جدا می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-قطع خونریزی

-ضد حساسیت

-مقاوم در برابر نفوذ رطوبت

-جدا نمودن آسان از پوست

-چسبندگی عالی در مدت زمان طولانی

-نواحی قابل استفاده بر تمامی نقاط بدن

نحوه مصرف: ناحیه را قبل از چسباندن چسب لوکوپلاست اصلاح، شستشو و کاملا خشک نمایید. لبه چسب را بین دو دستتان بگیرید و آن را مثل پاره کردن کاغذ (اما محکم تر و سریع تر) پاره کنید سپس چسب را روی پوست قرار دهید و فشار دهید تا بچسبد.

هشدار مصرف: چسب لوکوپلاست نواری محکم است و قابلیت کش سانی ندارد، پس مهم است که آن را خیلی محکم نبندید تا خطر قطع گردش خون در آن ناحیه وجود نداشته باشد. در خیلی از موارد، چیزی که نیاز دارید این است که آن را روی پوست قرار دهید و فشار دهید تا بچسبد. به چند دلیل شما نباید مقدار زیادی از چسب را در یک حرکت بکشید و دوباره به صورت دایره دور یک عضو بچرخانید. به جای این کار، چسب را تکه تکه نمایید بچسبانید، سپس دوباره این کار را تکرار کنید. چسب را مدت زمان طولانی و یا به طور دائم در نواحی خشک پوست یا حتی پوست‌هایی که سالم به نظر می‌آیند استفاده نکنید . اگر هرگونه تحریکی را احساس کردید، استفاده را متوقف کنید. 

عنوان مشخصه
برند تی جی مد - TG Med
کشور سازنده چین
نوع محصول چسب لوکوپلاست
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
سایز 5*5 سانتی متر
موارد مصرف محدود کردن جابجایی مفصل یا اندام آسیب دیده یا محدود کردن حرکت
روش مصرف ناحیه را قبل از چسباندن چسب لوکوپلاست اصلاح، شستشو و کاملا خشک نمایید. لبه چسب را بین دو دستتان بگیرید و آن را مثل پاره کردن کاغذ (اما محکم تر و سریع تر) پاره کنید سپس چسب را روی پوست قرار دهید و فشار دهید تا بچسبد.
هشدار مصرف چسب لوکوپلاست نواری محکم است و قابلیت کش سانی ندارد، پس مهم است که آن را خیلی محکم نبندید تا خطر قطع گردش خون در آن ناحیه وجود نداشته باشد. در خیلی از موارد، چیزی که نیاز دارید این است که آن را روی پوست قرار دهید و فشار دهید تا بچسبد. به چند دلیل شما نباید مقدار زیادی از چسب را در یک حرکت بکشید و دوباره به صورت دایره دور یک عضو بچرخانید. به جای این کار، چسب را تکه تکه نمایید بچسبانید، سپس دوباره این کار را تکرار کنید. چسب را مدت زمان طولانی و یا به طور دائم در نواحی خشک پوست یا حتی پوست‌هایی که سالم به نظر می‌آیند استفاده نکنید . اگر هرگونه تحریکی را احساس کردید، استفاده را متوقف کنید. 
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید