داروتو
سروینا ژل بهداشتی بانوان یائسه
سروینا ژل بهداشتی بانوان یائسه
سروینا ژل بهداشتی بانوان یائسه

ژل بهداشتی بانوان یائسه سروینا ۱۵۰ میلی لیتر

Servina Gel Cleansing For Postmenopausal Women 150ml

ویژگی ها

نرم و لطیف کننده پوست

جلوگیری از خشک شدن پوست

حاوی بید سفید، عصاره بابونه، گل سرخ، عصاره مینای چمنی، یاس سفید، ابریشم هیدرولیز شده

مناسب برای بانوان یائسه

مناسب استفاده روزانه

مناسب استفاده قبل و بعد از شنا و فعالیت‌های ورزشی

رفع سوزش و خارش

در حال تامین

ژل بهداشتی بانوان یائسه از محصولات بی نظیر این برند سروینا است که برای شست و شو و محافظت از قسمت خارجی ناحیه تناسلی بانوان یائسه به کار می‌رود. باکتری‌های مضر موجب ایجاد انواع عفونت در بانوان یائسه خواهند شد. اما در این ناحیه باکتری‌های مفیدی هم وجود دارند که رشد و تکثیر آن‌ها نه تنها موجب بیماری نشده بلکه سلامت پوست را افزایش می‌دهند و باکتری‌های مضر را نیز از بین می‌برند. این ژل قادر است موجب از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌های مضر، و در عین حال مانع نابودی باکتری‌های مفید این ناحیه شود. در این ژل از ترکیبات گیاهی همچون عصاره بید سفید، عصاره بابونه، گل سرخ استفاده شده است. با استفاده مداوم از این محصول می‌توانید شاهد نرم و لطیف شدن این ناحیه از پوست خود باشید.

ویژگی خاص:

-پاک کننده و ضد عفونی کننده ناحیه تناسلی

-تنظیم کننده pH ناحیه خارجی دستگاه تناسلی

-دارای رایحه‌ای خوشبو

-جلوگیری از بوی نامطبوع ناحیه تناسلی

-عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی

-جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌های مضر

-کمک به ادامه فعالیت باکتری‌های مفید

روش مصرف: در صورت عدم حساسیت، ابتدا دست‌های خود را خوب بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بردارید و بر روی موضع بمالید. پس از ۱ دقیقه موضع را به خوبی با آب شسته و خشک نمایید.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، کوکامیدو پروپیل بتائین، آلکیل لاکتات، متیل کلروایزوتیازولینون، اسید لاکتیک، ابریشم هیدرولیز شده، لوریل گلوکوزاید، عصاره مریم گلی، پی ای جی ۲۰۰ هیدروژنتید گلیسرول پالمیت، پی ای جی ۷، گلیسرول کوکوات، کلرید سدیم، پلی اتیلن گلیکول۱۲ دایمتیکون، عصاره بید سفید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سروینا - Servina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سروش طراوت طبیعت
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بالای ۴۰ سال
حاوی عصاره بید سفید، عصاره بابونه، گل سرخ، عصاره مینای چمنی، یاس سفید، ابریشم هیدرولیز شده
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف شستشوی ناحیه دستگاه تناسلی، درمان عفونت واژن، مرطوب کننده واژن
ترکیبات سدیم لورت سولفات، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، کوکامیدو پروپیل بتائین، آلکیل لاکتات، متیل کلروایزوتیازولینون، اسید لاکتیک، ابریشم هیدرولیز شده، لوریل گلوکوزاید، عصاره مریم گلی، پی ای جی ۲۰۰ هیدروژنتید گلیسرول پالمیت، پی ای جی ۷، گلیسرول کوکوات، کلرید سدیم، پلی اتیلن گلیکول۱۲ دایمتیکون، عصاره بید سفید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ابتدا دست‌های خود را خوب بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بردارید و بر روی موضع بمالید. پس از ۱ دقیقه موضع را به خوبی با آب شسته و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11758
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید