داروتو
سروینا ژل بهداشتی دوشیزگان
سروینا ژل بهداشتی دوشیزگان
سروینا ژل بهداشتی دوشیزگان

ژل بهداشتی دوشیزگان سروینا ۱۵۰ میلی لیتر

Servina Intimate Genital Cleansing Gel For Girls 150ml

دسته بندی : ژل بهداشتی بانوان
ویژگی ها

مناسب برای دختران نوجوان

برطرف کننده بوی نامطبوع

سازگار با باکتری‌های مفید

تنظیم pH واژن

فرمولاسیون بسیار ملایم

ترکیبی از عصاره‌های گیاهی و ضد حساسیت

رفع خارش و سوزش

75,500 تومان

برند سروینا محصولی ویژه برای دختران ۴ تا ۱۳ سال تولید نموده است. ژل بهداشتی دوشیزگان شوینده‌ای بسیار مناسب برای ناحیه تناسلی دخترانی است که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند. در این محصول از فرمولاسیونی دقیق استفاده شده است که می‌تواند pH پوست را تنظیم کند و از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در ناحیه تناسلی جلوگیری به عمل آورد. به علاوه این محصول فاقد الکل است و حساسیتی را برای پوست ظریف دختران به وجود نمی‌آورد. این ژل دارای رایحه‌ای خوشبو است، بوی نامطبوع ناحیه تناسلی را از بین می‌برد و پوست این ناحیه را نرم و لطیف می‌کند و در طول روز احساس رضایتی را در دختران به وجود می‌آورد. این ژل فاقد مواد مضر و صابونی بوده و پاک کننده‌ای مطمئن برای ناحیه تناسلی دوشیزگان به شمار می‌رود.

ویژگی‌های خاص:

-ضد باکتری و ضد قارچ

-فاقد الکل، مواد صابونی

-عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی

-نرم و لطیف کننده پوست

-رفع باکتری‌های مضر پوست

-کمک به فعالیت باکتری‌های مفید پوست

-مناسب برای دختران نوجوان

روش مصرف: ابتدا قبل از استفاده، دست خود را کاملا بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل دوشیزگان را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بردارید و بر روی موضع بمالید. پس از یک دقیقه موضع را به خوبی با آب شسته و خشک نمایید.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، لوریل گلوکوزاید، آلکیل لاکتات c۱۲-c۱۳، عصاره مینای چمنی، عصاره بید سفید، اسید لاکتیک، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، مخلوط (متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون)، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عوارض مصرف مداوم: اگر از ژل‌های شستشو واژن به طور مداوم مثلا هر روز یا روزی چند بار استفاده شود ممکن است بدن دچار عوارضی شود، به عنوان مثال باکتری‌های محافظتی ناحیه تناسلی از بین می‌رود و محیط برای رشد میکروب‌های بیماری زا مساعد شده و میزان عفونت‌ها افزایش پیدا می‌کند و باعث ایجاد خشکی ناحیه تناسلی می‌شود که این خشکی باعث خارش مزمن در فرد می‌شود، باعث ایجاد تغییرات pH واژن و بالا بردن سطح ابتلا به عفونت نیز خواهد شد.

عنوان مشخصه
برند سروینا - Servina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سروش طراوت طبیعت
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف دختران
حاوی عصاره های گیاهانی همچون یاس سفید، بید سفید، مینا و گل سرخ
فاقد الکل، مواد صابونی
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف شستشوی ناحیه دستگاه تناسلی دوشیزگان، ضد خارش و سوزش، تنظیم pH ناحیه خارجی دستگاه تناسلی
ترکیبات سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، لوریل گلوکوزاید، آلکیل لاکتات c۱۲-c۱۳، عصاره مینای چمنی، عصاره بید سفید، اسید لاکتیک، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، مخلوط (متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون)، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا قبل از استفاده، دست خود را کاملا بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل دوشیزگان را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بردارید و بر روی موضع بمالید. پس از یک دقیقه موضع را به خوبی با آب شسته و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11756
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید