داروتو
تصویر  ژل شستشوی بانوان وچه ۱۲۵ میلی لیتر
تصویر  ژل شستشوی بانوان وچه ۱۲۵ میلی لیتر

ژل شستشوی بانوان وچه ۱۲۵ میلی لیتر

Voche Women wash gel 125ml

ویژگی ها

مناسب برای شستشو و رعایت بهداشت بانوان

رطوبت‌رسانی به واژن و کاهش خشکی آن

جلوگیری از بروز عفونت زنان

روشن‌کننده و آبرسانی

فاقد پارابن، مواد صابونی و الکل

تنظیم pH ناحیه واژن

کاهش سوزش و خارش

جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع

 

در حال تامین

رعایت بهداشت هم برای بانوان و هم برای آقایان امریست ضروری و بی توجهی به آن ضرراتی را به همراه دارد. رعایت بهداشت ناحیه تناسلی بانوان به وسیله ژل بهداشتی بانوان وچه انجام می شود. وظیفه این ژل جلوگیری از ایجاد عفونت در ناحیه واژن بانوان است که به کمک لاکتیک اسید PH ناحیه ژتینال را تنظیم نموده و وظیفه خود را به اتمام می‌رساند. به وسیله ژل شستشوی بانوان وچه می‌توانید از خشکی، التهاب، سوزش، خارش، بوی نامطبوع، قارچ‌ها و باکتری‌ها دوری کرده چرا که دارای عصاره بید علفی، زیره سیاه اروپایی، انار و آویشن است و بدینوسیله میتواند روشن‌کننده، منقبض‌کننده، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن محیط واژن را انجام دهد. استفاده از این ژل در دوران بارداری و قاعدگی بلامانع است و بهتر است بانوان قبل از اینکه به عفونت دچار شوند مصرف ژل شستشوی بانوان وچه را فراموش نکنند. ژل شستشوی بانوان وچه فاقد الکل، پارابن و مواد صابونی است و تاثیرات زیان بار این مواد را دارا نمی‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش سوزش و خارش و مشکلات مربوط به واژن

-پیشگیری از خشکی واژن و مرطوب نگه داشتن آن

-آبرسان و روشن‌کننده، حاوی ویتامین B5

-ضد التهاب، ضد قارچ و باکتری‌های موجود در ناحیه واژن

-کاهش التهاب و منقبض‌کننده به وسیله عصاره زیره سیاه اروپایی و انار

روش مصرف: در ابتدا ناحیه واژن را خیس کرده سپس مقدار مناسبی از ژل را به ناحیه مورد‌نظر زده و شستشو دهید . سپس آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامید، پروپیل بتائین، دسیل گلوکزاید، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، کوکامید دی اتانول آمین، پی ای جی ۱۵۰ استئارات، دکسپانتنول، عصاره انار، عصاره سویا، عصاره آویشن، عصاره بید علفی، عصاره زیره سیاه، عصاره بابونه، عصاره رازک، متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون، کلیمبازول، آلانتوئین، نیاسین آمید، اسید سیتریک

هشدار مصرف: ژل شستشوی بانوان را نباید به صورت مداوم مثلا هرروز استفاده کرد زیرا در این صورت باکتری هایی ک از ناحیه تنتسلی محافظت کرده از بین رفته و باکتری‌های مضر و بیماری زا عفونت را ایجاد می‌کنند. به علاوه احتما بروز خشکی و خارش ایجاد می‌شود. محصول تنها برای استعمال خارجی است. آن را دور از اشعه ی مستقیم خورشید، دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگه دارید.

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاک آندرل
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
حجم 125 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی حاوی عصاره بید علفی و آویشن, زیره سیاه اروپایی و انار, عصاره رازک, عصاره سویا
فاقد الکل، صابون، پارابون
عملکرد ضدعفونی
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامید، پروپیل بتائین، دسیل گلوکزاید، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، کوکامید دی اتانول آمین، پی ای جی ۱۵۰ استئارات، دکسپانتنول، عصاره انار، عصاره سویا، عصاره آویشن، عصاره بید علفی، عصاره زیره سیاه، عصاره بابونه، عصاره رازک، متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون، کلیمبازول، آلانتوئین، نیاسین آمید، اسید سیتریک
روش مصرف در ابتدا ناحیه واژن را خیس کرده سپس مقدار مناسبی از ژل را به ناحیه مورد‌نظر زده و شستشو دهید . سپس آبکشی نمایید.
هشدار مصرف ژل شستشوی بانوان را نباید به صورت مداوم مثلا هرروز استفاده کرد زیرا در این صورت باکتری هایی ک از ناحیه تنتسلی محافظت کرده از بین رفته و باکتری‌های مضر و بیماری زا عفونت را ایجاد می‌کنند. به علاوه احتما بروز خشکی و خارش ایجاد می‌شود. محصول تنها برای استعمال خارجی است. آن را دور از اشعه ی مستقیم خورشید، دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگه دارید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
کد بهداشتی 1982/ظ/34
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید