داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت انواع پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت انواع پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت انواع پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت انواع پوست دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

Demodexcillin Face Wash Gel 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مانع از بروز آکنه

التیام بخش

کنترل کننده چربی پوست

حاوی روغن درخت چای

دارای خواص ضد باکتری، انگل، قارچ و ویروس

در حال تامین

انسان می‌تواند میزبان مناسبی برای بسیاری از جانداران ریز میکروسکوپی باشد و یک نمونه از این مهمان‌های ناخوانده در پوست انسان، انگلی است به نام دمودکس. تقریبا هیچ انسان بزرگسالی وجود ندارد که روی پوستش انگل‌های دمودکس درحال زندگی نباشد اما زمانی که تراکم جمعیت این انگل‌ها زیاد می‌شود، بسیاری از مشکلات پوست و مو نیز شدت می‌یابد. این جانداران تمامی مواد زائدی که در طول زندگیشان در بدنشان تولید می‌شود درون بدن نگه می‌دارند تا زمانی که بمیرند و همین امر می‌تواند باعث تشدید عفونت‌های پوست و مو مانند آکنه، روزاسه، جوش، خارش، ریزش مو، کم پشت و نازک شدن مو، خارش پوست، چین و چروک پوست، پیری زودرس پوست، خشک و خشن شدن پوست، جوش‌های سر سیاه، تغییر رنگ پوست صورت، کک و مک، آتوپیک، رماتوز، تغییر رنگ بر روی صورت و دیگر بیماری‌های پوستی و جلدی و بسیاری از مشکلات پوست و مو شود. ژل شستشوی صورت انواع پوست دمودکسیلین یک پاک کننده عمیق برای پاکسازی و کمک به کاهش تراکم دمودکس انواع پوست است. این ژل با فرمولاسیون ویژه برای پاکسازی پوست‌های حساس با عارضه‌های مختلف از جمله روزاسه، درماتیت سبوره، خارش و آکنه بسیار مناسب است. به منظور رفع آلودگی‌های ناشی از مواد آرایشی و بهداشتی، آلاینده‌های هوا و پس از فعالیت‌های روزانه استفاده از ژل شستشوی صورت دمودکسیلین توصیه می‌شود. ژل شستشوی صورت دمودکسیلین دارای اثر ضد باکتری و ضد قارچ، ضد التهاب و التیام بخش و ضد خارش است. این شوینده پاک کننده عمیق پوست از تجمع چربی و سلول‌های مرده بوده و چربی پوست را کنترل می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-دارای مواد موثره‌ی ضد التهاب

-کنترل چربی پوست

-ضد خارش پوست

-پاک کننده عمیق پوست از تجمع چربی و سلول‌های مرده

-دارای ترکیبات گیاهی ضد میکروبی (ضد انگل، ضد باکتری، ضد قارچ)

نحوه مصرف: روزی ۱ یا ۲ بار مقدار کافی از این ژل شستشو را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن مالیده و ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لارت سولفات، کوکامید دی اتانول آمید، گلیسیرین، سدیم کلراید، روغن درخت چای، سیتریک اسید، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دمودکسیلین - Demodexcilin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهان سپهر تابان
به سفارش نیکچهر گستر آریا فارمد
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده عمیق پوست از تجمع چربی و سلول‌های مرده
ترکیبات آب دیونیزه، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لارت سولفات، کوکامید دی اتانول آمید، گلیسیرین، سدیم کلراید، روغن درخت چای، سیتریک اسید، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا
روش مصرف روزی ۱ یا ۲ بار مقدار کافی از این ژل شستشو را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن مالیده و ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید