داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب و دارای آکنه دکتر ژیلا ۱۵۰ میلی لیتر

ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب و دارای آکنه دکتر ژیلا ۱۵۰ میلی لیتر

Doctor Jila Face Wash Gel For Oily Skin 150ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و دارای آکنه

مرطوب کننده، ضد التهاب و التیام بخش

کنترل چربی اضافی و پیشگیری از تشدید آکنه

پاک کردن منافذ پوست و از بین بردن جوش‌ها

حاوی عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و آنتی باکتریال

در حال تامین

ژل شستشوی صورت از جمله محصولاتی می‌باشد که کمک می‌کند به آسانی و در مدت زمان کوتاهی سطح پوست از هر گونه آلودگی، چربی، باقی ماندن مواد آرایشی و ... پاک شود. همچنین تمام منافذ بسته پوست را باز می‌کند. همان طور که می‌دانیم وجود چربی و مواد زائد روی پوست با آلودگی‌ها و گرد و غبارها مخلوط می‌شود و به شکل لایه‌ای سطح پوست را فرا می‌گیرد این امر سبب می‌شود تا اکسیژن کافی به سطح پوست نرسد. باکتری‌ها به این لایه اضافه می‌شوند و باعث می‌شود منافذ پوست بسته شود. برای پیشگیری می‌توان با استفاده منظم و صحیح از ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب و دارای آکنه دکتر ژیلا از به وجود آمدن این لایه و جوش بر روی پوست جلوگیری نمود. این محصول ساخت کشور ایران می‌باشد و ۱۵۰ میلی لیتر حجم دارد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم چربی پوست و ضد التهاب و قرمزی پوست و همچنین خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی آن اشاره کرد.

ویژگی‌های خاص:

-ضد التهاب پوست

-مرطوب کننده و التیام بخش

-پاک کردن منافذ پوست و از بین بردن جوش‌ها

-کنترل چربی اضافی و پیشگیری از تشدید آکنه

-حاوی عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و آنتی باکتریال

نحوه مصرف: مقدار کافی از ژل را با نوک انگشت روی پوست مرطوب صورت قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و سپس با آب ولرم صورت را بشویید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، عصاره آلوئه ورا، PEG-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، عصاره برگ زيتون، اسيد لاکتيک، PEG-۱۵۰ دی استئارات، متيل گلوست، لوریل گلوکوزاید، پلی کواترنيوم ۱۰، اسانس، کوکوگلوکزاید، PEG-۴۰ کاستر اویل هیدروژنه، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، آلانتوئین، تری کلوزان، رنگ CI۴۲۰۹۰، CI۱۴۷۲۰، CI۱۹۱۴۰

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی ژل از مصرف آن خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره‌های گیاهی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف شوینده صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، عصاره آلوئه ورا، PEG-۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، عصاره برگ زيتون، اسيد لاکتيک، PEG-۱۵۰ دی استئارات، متيل گلوست، لوریل گلوکوزاید، پلی کواترنيوم ۱۰، اسانس، کوکوگلوکزاید، PEG-۴۰ کاستر اویل هیدروژنه، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، آلانتوئین، تری کلوزان، رنگ CI۴۲۰۹۰، CI۱۴۷۲۰، CI۱۹۱۴۰
روش مصرف مقدار کافی از ژل را با نوک انگشت روی پوست مرطوب صورت قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و سپس با آب ولرم صورت را بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی ژل از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید