داروتو
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی پیگمازوم فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی پیگمازوم فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شوینده غیر صابونی پیگمازوم فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

Facedoux Pigmasome Pigmented Skin Face Wash 200ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های دارای لک

شاداب کننده پوست

پاک کننده پوست از آلودگی‌های روزمره

کمک به اصلاح و یکدست سازی تن پوست

روشن کننده و برطرف کننده لک‌های پوست

184,300 تومان

ژل شوینده پیگمازوم فیس دوکس یک شوینده غیر صابونی می‌باشد که برای شستشو صورت‌های دارای لک یا مستعد به لک مناسب می‌باشد. شما می‌توانید از این ژل برای پاکسازی پوست از آلودگی‌های روزانه، تجمع چربی‌های ترشح شده بر روی پوست صورت و مواد آرایشی استفاده کنید. این ژل علاوه بر اینکه یک پاک کننده است می‌تواند لک‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین ببرد و باعث روشن شدن پوست شود. استفاده از این شوینده باعث می‌شود شادابی، طراوت و زیبایی پوست حفظ شود و همچنین تیرگی‌های ناشی از نور آفتاب، افزایش سن، بارداری، پیری و لک‌های ناشی از جای جوش و زخم از بین برود. ژل شوینده ضد لک فیس دوکس دارای خاصیت آنتی اکسیدان طبیعی و آمینو اسیدی طبیعی می‌باشد که می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و رادیکال‌های آزاد محافظت کند و همچنین از تجمع ملانین و تحریک پوست برای ایجاد لک و تیرگی جلوگیری می‌کند. این محصول دارای اثر بخشی بسار قوی و سریع می‌باشد و چون با pH پوست سازگار می‌باشد به پوست آسیبی وارد نمی‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-شوینده پری بایوتیک محافظ میکروبیوم پوست

-شوینده زیست تجزیه پذیر و بر پایه آمینو اسید

-مهار موثر فرآیند تشکیل ملانین در پوست

-مهیا سازی شرایط روشن کنندگی استثنایی برای پوست صورت

-اصلاح لک‌های ناشی افزایش سن و تغییر رنگ پوست صورت

-کمک به اصلاح و یکدست سازی تن پوست

-کاهش اثرات روزمره استرس مانند عوامل بیولوژیکی، شیمیایی و محیطی بر روی پوست

-حاوی آربوتین، سولفوراوایت و کمپلکس آمینو اسیدی پرودوو 500

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستدین فنیل آلانین و آب، سلولز، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون / متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آربوتین، سولفوراوایت و کمپلکس آمینو اسیدی پرودوو 500
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های تیره و دارای لک
موارد مصرف شوینده ضد لک صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستدین فنیل آلانین و آب، سلولز، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون / متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید