داروتو
تصویر  ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس ۳۰ گرم
تصویر  ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس ۳۰ گرم
تصویر  ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس ۳۰ گرم

ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس ۳۰ گرم

Barij Essence Vagiheal Vaginal Gel 30gr

ویژگی ها

بهبود سطح رطوبت واژن

جهت مصرف موضعی

برخورداری از ترکیبات گیاهی

حاوی عصاره رازک و ویتامین E

مقابله با سوزش، خشکی، خارش و مقاربت درد آور

در حال تامین

واژن از مهم ‌ترین قسمت‌های دستگاه تناسلی بانوان محسوب می‌شود که حفظ سلامت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خشکی واژن از مشکلات رایج در میان بانوان می‌باشد که بسیاری از  خانم‌ها بعد از یائسگی آن را تجربه می‌کنند. با این حال احتمال وقوع مشکل خشکی واژن در هر سن و سالی وجود دارد همچنین یائسگی قسمت طبیعی از زندگی است که بانوان بسیاری علائم آن را بعد از گذشت چهارمین دهه زندگی خود تجربه می‌کنند. سوزش و خارش واژن، خشکی، کاهش میل جنسی، مقاربت دردناک و عفونت‌های مکرر ادراری علائم ناشی از کاهش قابل توجه تولید استروژن، آتروفی واژن و اندوزن در یائسگی هستند. ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریج اسانس، مرطوب کننده طبیعی واژن بوده که در برطرف کردن سوزش، خشکی، خارش و مقاربت دردناک ناشی از آتروفی واژن موثر است. در تهیه این کرم از گیاه رازک استفاده شده است که در مطالعات بالینی، اثر بخشی آن به عنوان آنتی اکسیدانی که استروژن‌های گیاهی دارد ثابت شده است.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به افزایش رطوبت واژن

-موثر در رفع خشکی، سوزش، خارش، و مقاربت درد آور ناشی از آتروفی واژن

-برخورداری از ترکیبات گیاهی

-حاوی عصاره رازک

-دارای ویتامین E

-کارایی فوق‌العاده

نحوه مصرف: با استفاده از اپلیکاتور موجود در بسته بندی ژل واژیهیل باریج اسانس، ابتدا به مدت ۷ شب متوالی، هر شب ۲.۵ گرم ژل در زمان خواب، سپس هفته‌ای ۲ مرتبه داخل واژن استعمال شود. جهت ماندگار بودن اثرات می‌توان از ژل به دفعات مورد نیاز و دلخواه استفاده نمود. با استفاده از انگشت نیز می‌توان فرآورده را اطراف واژن به کار برد. استفاده از این ژل در اطراف واژن می‌تواند به تسهیل فعالیت جنسی و از بین رفتن خشکی واژن کمک کند. در زمان قاعدگی نیز می‌توان از این محصول استفاده نمود. این ژل را می‌توان با کاندوم نیز به کار برد.

ترکیبات: رازک، ویتامین E

هشدار مصرف: از مصرف این محصول به وسیله اپلیکاتور در دوران بارداری خودداری شود. به جای آن، مقدار اندازه گیری شده ژل توسط اپلیکاتور، روی انگشت ریخته و به آرامی به صورتی که بیمار احساس راحتی داشته باشد استفاده شود. این محصول جهت مصرف شخصی است و از مصرف آن به صورت مشترک خودداری نمایید. بلافاصله پس از مصرف، در ژل را محکم ببندید. در صورت کثیف بودن یا خراب بودن اپلیکاتور از آن استفاده نکنید. در صورت حساسیت به اجزای فرآورده، از مصرف آن خودداری شود.

عوارض جانبی: احتمال ایجاد واکنش‌های حساسیتی در اثر مصرف وجود دارد.

تداخل دارویی: عصاره رازک می‌تواند آنزیم‌های سیتوکروم به خصوص خانواده سیتوکروم P۲C را مهار کند. از این رو ممکن است در صورت مصرف همزمان، ایمنی و اثر بخشی مصرف بعضی از داروهای سوبسترای سیتوکروم P۲C را تحت تاثیر قرار دهد.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
وزن 30 گرم
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره رازک و ویتامین E
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف مرطوب کننده واژن
تداخل دارویی عصاره رازک می‌تواند آنزیم‌های سیتوکروم به خصوص خانواده سیتوکروم P۲C را مهار کند. از این رو ممکن است در صورت مصرف همزمان، ایمنی و اثر بخشی مصرف بعضی از داروهای سوبسترای سیتوکروم P۲C را تحت تاثیر قرار دهد.
عوارض جانبی احتمال ایجاد واکنش‌های حساسیتی در اثر مصرف وجود دارد.
ترکیبات رازک، ویتامین E
روش مصرف با استفاده از اپلیکاتور موجود در بسته بندی ژل واژیهیل باریج اسانس، ابتدا به مدت ۷ شب متوالی، هر شب ۲.۵ گرم ژل در زمان خواب، سپس هفته‌ای ۲ مرتبه داخل واژن استعمال شود. جهت ماندگار بودن اثرات می‌توان از ژل به دفعات مورد نیاز و دلخواه استفاده نمود. با استفاده از انگشت نیز می‌توان فرآورده را اطراف واژن به کار برد. استفاده از این ژل در اطراف واژن می‌تواند به تسهیل فعالیت جنسی و از بین رفتن خشکی واژن کمک کند. در زمان قاعدگی نیز می‌توان از این محصول استفاده نمود. این ژل را می‌توان با کاندوم نیز به کار برد.
هشدار مصرف از مصرف این محصول به وسیله اپلیکاتور در دوران بارداری خودداری شود. به جای آن، مقدار اندازه گیری شده ژل توسط اپلیکاتور، روی انگشت ریخته و به آرامی به صورتی که بیمار احساس راحتی داشته باشد استفاده شود. این محصول جهت مصرف شخصی است و از مصرف آن به صورت مشترک خودداری نمایید. بلافاصله پس از مصرف، در ژل را محکم ببندید. در صورت کثیف بودن یا خراب بودن اپلیکاتور از آن استفاده نکنید. در صورت حساسیت به اجزای فرآورده، از مصرف آن خودداری شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری محصول را دور از نور، در دمای ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. دور از دسترس اطفال نگه داريد.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید