داروتو
کاندوم کدکس مدل Stand Up Classic بسته 3 عددی
کاندوم کدکس مدل Stand Up Classic بسته 3 عددی

کاندوم استند آپ کلاسیک کدکس ۳ عددی

Nach Kodex Stand Up Classic Condoms 3pcs

ویژگی ها

دارای نوک ذخیره برای امنیت بیشتر

حاوی جینسینگ جهت افزایش قوای جنسی

ساخته شده از لاتکس فوق العاده چرب و روان

نسل جدید لاتکس‌های فوق العاده نازک و مقاوم

دارای لوبریکانت LA و تقویت نعوظ و سفت شدن آلت تناسلی

موجودی کالا 163

در حال تامین

کاندوم استند آپ کلاسیک کدکس، ساخته شده از لاتکس بسیار مرغوب و چرب که مقاربت را برای زوجین خصوصا خانم‌ها آسان و راحت می‌کند. شفافیت و بدن نما بودن این کاندوم باعث ایجاد لذت بصری مضاعف و در نتیجه تحریک بیشتر خواهد شد. کاندوم کلاسیک ناچ کدکس یکی از محصولات جذاب این برند است. این محصول که دارای ماده روان کننده (لوبریکانت ) نوع LA می‌باشد بر روی بدنه خود نسبت به سایر کاندوم‌ها ماده روان کننده بیشتری دارد و بنابراین هنگام استفاده نیازی نیست تا از روان کننده اضافی استفاده کنید. همچنین این محصول یکی از محدود محصولات برند ناچ کدکس است که علاوه بر رابطه واژینال برای رابطه مقعدی نیز مناسب است و علت آن وجود روان کننده بیشتر نسبت به سایر کاندوم‌ها است.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای نوک ذخیره برای امنیت بیشتر

-ساخته شده از لاتکس فوق العاده چرب و روان

-نسل جدید لاتکس‌های فوق العاده نازک و مقاوم

-دارای لوبریکانت LA و تقویت نعوظ و سفت شدن آلت تناسلی

-حاوی جینسنگ جهت افزایش قوای جنسی

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند ناچ کدکس - Nach Kodex
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 3
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی جینسنگ، ماده تاخیری و لوبریکانت
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید