داروتو
تصویر  کاندوم خاردار و شیاردار Super Dotted & Ribbed کاپوت ۳ عددی
تصویر  کاندوم خاردار و شیاردار Super Dotted & Ribbed کاپوت ۳ عددی

کاندوم خاردار و شیاردار Super Dotted & Ribbed کاپوت ۳ عددی

Kapoot Super Dotted & Ribbed Condoms 3pcs

ویژگی ها

حاوی خارهای آناتومیک ویژه برای تحریک فیزیکی G-SPOT

دارای حلقه برای برای تحریک مضاعف خانم‌ها

با رایحه فوق العاده برای افزایش میل جنسی

حاوی ماده روان کننده

با رطوبت بخشی بالا

در حال تامین

کاندوم تاخیری از مهم ترین ملزومات افزایش رضایت و تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش هستند زیرا احتمال ارگاسم‌های چند باره در زنان با استفاده از این محصولات به مراتب افزایش می‌باید. کاندوم خاردار و شیاردار Super Dotted & Ribbed کاپوت نیز از نوع کاندوم‌های طرح دار می‌باشد که برای تجربه یک رابطه لذت بخش برای زوجین انتخاب مناسبی است. حلقه‌ها و شیارهای منظم که بر روی این کاندوم تعبیه شده می‌تواند به اندازه کافی در رابطه محرک جنسی باشد. این محصول دارای برجستگی‌های دکمه مانند و منظمی نیز می‌باشد که اصطلاحا خاردار نامیده می‌شود که می‌توانند باعث تحریک فیزیکی بیشتر بانوان شوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول رایحه فوق العاده آن برای لذت و رضایتمندی بیشتر می‌باشد. این رایحه فوق العاده بوی ناخوشایند لاتکس را پوشش می‌دهد و به یک ویژگی در میان کاندوم‌ها تبدیل شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی خارهای آناتومیک ویژه برای تحریک فیزیکی G-SPOT

-دارای حلقه برای برای تحریک مضاعف خانم‌ها

-با رایحه فوق العاده برای افزایش میل جنسی

-حاوی ماده روان کننده

-با رطوبت بخشی بالا

-استحکام بالا

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 3
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی ماده روان کننده و خارهای آناتومیک ویژه
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید