داروتو
تصویر  کاندوم سه بعدی 3D Sense کاپوت ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم سه بعدی 3D Sense کاپوت ۱۲ عددی

کاندوم سه بعدی 3D Sense کاپوت ۱۲ عددی

Kapoot 3D Sense Condoms 12pcs

ویژگی ها

لاتکس محکم و نرم

حاوی روان کننده اضافی

لذت بیشتر برای آقایان و خانم‌ها

خاردار و حلقوی با رایحه مطبوع برای بیشترین لذت

در حال تامین

کاندوم‌های کاپوت با به کارگیری فرمولاسیونی دقیق و پیشرفته سعی در تولید محصولاتی مستحکم در عین حال انعطاف ‌پذیر داشته تا بتواند حس خوشایند امنیت و لذت را برای مصرف ‌کنندگان خود فراهم کنند. تمامی محصولات کاپوت از لاتکس طبیعی بوده و نرم هستند. وجود لاتکس در این کاندوم باعث شده است مقاومت آن در برابر پارگی و کشش بسیار بالا رود. کاندوم سه بعدی 3D Sense کاپوت حداکثر تحریک و لذت جنسی را برای زوجین فراهم می‌کند. کاندوم خاردار با داشتن برجستگی‌های خار مانند بر روی سطح خود باعث تحریک فیزیکی هر چه بیشتر در ناحیه واژینال می‌شود و با رایحه تحریک کننده خود باعث تحریک روانی شخص می‌شود. کاندوم سه بعدی کاپوت از جنس لاتکس ۱۰۰٪ طبیعی ساخته شده است و حاوی مواد روان کننده جهت روان کاری در ابتدای رابطه می‌باشد و همچنین حاوی موادی جهت گرم کردن و تحریک جنس مذکر و ایجاد احساس جنسی بیشتر در طرفین است.

‌ویژگی‌های خاص:

-لاتکس محکم و نرم

-حاوی روان کننده اضافی

-لذت بیشتر برای آقایان و خانم‌ها

-خاردار و حلقوی با رایحه مطبوع برای بیشترین لذت

-محافظت کامل در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری ناخواسته

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی روان کننده اضافی
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید