داروتو
کاندوم شیت کولوپلاست 30 میلی متر
کاندوم شیت کولوپلاست 30 میلی متر

کاندوم شیت کولوپلاست ۳۰ میلی متر

Conveen Coloplast 30mm

دسته بندی : انواع کاندوم
ویژگی ها

استفاده بدون درد 

قابل استفاده در شرایط خانگی

کاهش احتمال بروز عفونت مجاری ادراری در اثر سونداژ

در حال تامین

از جنس سیلیکون است که باعث ایجاد چسبندگی شده و کاملا روی آلت تناسلی فکیس می‌شود. کاندوم شیت به همراه کیسه ادرار برای افرادی که اختیار دفع ادرار خود را از دست داده اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول روکش نرم و قابل انعطافی ‌است که مشابه کاندوم معمولی بوده و به همان روش روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد. انتهای این محصول توسط لوله به کیسه جمع آوری ادرار متصل شده و به سبب مقاوم بودن لوله در برابر پیچ خوردگی و تا شدن، جریان ادرار به سمت کیسه دچار مشکل نشده و ادرار دفع شده به کاندوم باز نخواهد گشت. کاندوم شیت محافظت روزانه را عرضه می‌کند و به دلیل نامعلوم بودن کسی متوجه استفاده شما از آن نمی‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-استفاده بدون درد 

-قابل استفاده در شرایط خانگی

-کاهش احتمال بروز عفونت مجاری ادراری در اثر سونداژ

نحوه مصرف: به وسیله آب گرم و صابون دستان و آلت تناسلی خود را بشویید. آلت خود را خشک کنید، بررسی کنید که اثری از ناراحتی پوستی و زخم بر روی آلت نباشد. کاندوم شیت را بر روی سر آلت خود قرار دهید و به آرامی آن را باز کنید تا به طور کامل باز شده و بر روی آلت قرار گیرد. حدود ۲ تا ۴ سانتی‌متر از قسمت سر کاندوم شیت را خالی نگه دارید تا سر آلت تناسلی به کاندوم شیت مالیده نشود.نوار نگه دارنده کاندوم شیت را به دور آلت خود قرار داده و به وسیله آن کاندوم شیت را محکم کنید. (در حدی که مانع جریان خون نشود). خروجی لوله‌ای شکل کاندوم شیت را به لوله رابط کیسه ادرار (یورین بگ) وصل کنید. جهت انتقال درست ادرار به کیسه ادرار، آن را به پایین زانوی خود متصل کنید.

عنوان مشخصه
برند کلوپلاست - Coloplast
کشور سازنده دانمارک
نوع محصول کاندوم
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
ویژگی خاص رفع مشکل بی اختیاری ادراری
روش مصرف به وسیله آب گرم و صابون دستان و آلت تناسلی خود را بشویید. آلت خود را خشک کنید.بررسی کنید که اثری از ناراحتی پوستی و زخم بر روی آلت نباشد.کاندوم شیت را بر روی سر آلت خود قرار دهید و به آرامی آن را باز کنید تا به طور کامل باز شده و بر روی آلت قرار گیرد. حدود ۲ تا ۴ سانتی‌متر از قسمت سر کاندوم شیت را خالی نگه دارید تا سر آلت تناسلی به کاندوم شیت مالیده نشود.نوار نگه دارنده کاندوم شیت را به دور آلت خود قرار داده و به وسیله آن کاندوم شیت را محکم کنید. (در حدی که مانع جریان خون نشود). خروجی لوله‌ای شکل کاندوم شیت را به لوله رابط کیسه ادرار (یورین بگ) وصل کنید.جهت انتقال درست ادرار به کیسه ادرار، آن را به پایین زانوی خود متصل کنید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید