داروتو
تصویر  کاندوم ۷ کاره هات تایم کاپوت ۱۲ عددی
تصویر  کاندوم ۷ کاره هات تایم کاپوت ۱۲ عددی

کاندوم ۷ کاره هات تایم کاپوت ۱۲ عددی

Kapoot 7 Hot Time Tropical Twist 12pcs

ویژگی ها

تحریک کننده بانوان با رایحه‌ای هوس انگیز

رایحه مطبوع میوه‌های گرم استوایی

ساخته شده از لاتکس طبیعی

افزایش زمان رابطه جنسی

ایجاد تاخیر در انزال

حاوی ماده موثر تاخیری، ژل انار و لوبریکنت NI ،LA خاردار و حلقوی

در حال تامین

کاندوم تاخیری از مهم ترین ملزومات افزایش رضایت و تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش هستند زیرا احتمال ارگاسم‌های چند باره در زنان با استفاده از این محصولات به مراتب افزایش می‌باید. کاندوم ۷ کاره هات تایم کاپوت، چند قابلیت مختلف را در یک محصول جای داده است. این کاندوم خاردار و حلقوی بوده و رایحه مطبوع میوه‌های گرم استوایی را دارد. بوی خوش این محصول تحریک کننده میل جنسی در بانوان است و کیفیت رابطه جنسی را نیز افزایش می‌دهد. جنس این محصول از لاتکس طبیعی بوده و دارای ماده موثر تاخیری و ژل انار نیز هست. تقریبا تمامی افرادی که از کاندوم‌های برند کاپوت استفاده می‌کنند حداقل یکبار این مدل رو برای داشتن یک رابطه ایمن و طولانی امتحان کرده‌اند. این کاندوم حاوی ماده تاخیری با دوز بسیار بالا است. برای روان تر شدن حرکات رفت و برگشت در حین رابطه جنسی از لوبریکنت NI ،LA خاردار و حلقوی استفاده شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-فوق العاده نازک با استفاده از تکنولوژی میکرولاتکس

-مناسب برای ابتدای ازدواج و تحریک پذیری بیشتر

-دارای نوک ذخیره جهت امنیت بیشتر

-ساخته شده از لاتکس طبیعی

-افزایش زمان رابطه جنسی

-استحکام بالا

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

هشدار مصرف: کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.

عنوان مشخصه
برند کاپوت - Kapoot
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده انجیر طلایی
نوع محصول کاندوم
تعداد 12
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
جنس لاتکس
حاوی ماده موثر تاخیری، ژل انار و لوبریکنت NI ،LA خاردار و حلقوی
روش مصرف در صورت عدم حساسیت طرفین به لاتکس، پس از باز کردن بسته بندی کاندوم، چک کنید که کاندوم پاره نباشد. برای این کار می‌توانید درون آن فوت کنید. پس از اطمینان از سالم بودن کاندوم آن را برروی آلت مرد که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید. باید کاندوم تا به پایین آلت تناسلی مرد برسد. اگر آلت مرد کاملا صاف باشد کاندوم به راحتی به سمت پایین می‌چرخد. اگر کار خود را اشتباه انجام داده‌اید یا مطمئن نیستید کاندوم را بیرون آورده و با یک عدد جدید این کار را انجام دهید. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
هشدار مصرف کاندوم‌ها را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود. از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد آن خودداری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می‌یابد. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم‌های تاریخ گذشته و یا کاندوم‌هایی که چسبناک و یا شکننده‌اند خودداری نمایید. پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید. هر چند این روش پیشگیری از بارداری، روش موثری است ولی احتمال حاملگی با آن از قرص بیشتر است. هنگام استفاده از کاندوم برای نرم کردن آن از روغن، وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن آن می‌شوند و در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می‌یابد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، حرارت، نور و رطوبت نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید