داروتو
تصویر  کرم آبرسان قوی پوست‌های خشک ام کیو ۵۵ میلی لیتر
تصویر  کرم آبرسان قوی پوست‌های خشک ام کیو ۵۵ میلی لیتر

کرم آبرسان قوی پوست‌های خشک ام کیو ۵۵ میلی لیتر

MQ Rich Hydrating Cream 55ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های حشک

مرطوب کننده قوی

حاوی آنتی اکسیدان

استحکام بخش پوست

حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی

بازسازی و تامین کننده رطوبت از دست رفته

برطرف کننده قرمزی، حساسیت و تحریکات پوست

در حال تامین

با توجه به اینکه پوست بیرونی ترین اندام بدن و با بخش‌های مختلفی در تماس است، توجه به سلامت آن از اولویت‌هاست. امروزه بیش تر خانم‌ها به جوانی، شادابی و زيبايی پوستشان بیش از قبل اهمیت می‌دهند. یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آبرسانی پوست است. منظور از آبرسانی پوست یعنی روشی برای رفع خشکی پوست و طراوت و شادابی بخشیدن به آن که معمولا همه افراد به آن نیاز دارند. آبرسانی به پوست برای هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است. وجود عوامل مغذی در کرم آبرسان قوی پوست‌های خشک ام کیو شادابی و لطافت از دست رفته را به پوست بازگردانده و رطوبت ماندگاری را در پوست ایجاد می‌کند. کرم مرطوب کننده قوی ام کیو با استفاده از عوامل مؤثره خود به صورت عمقی به منافذ پوست نفوذ کرده و روند گردش آب در لایه‌های زیرین پوست را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این کرم آبرسان ام کیو در از بین بردن عوارض خشکی پوست نیز تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت. استفاده از این مرطوب کننده قرمزی، التهاب و کشیدگی پوست ناشی از خشکی بیش از حد را درمان نموده و رطوبت پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی

-التیام بخش خشکی‌های شدید پوست

-بازگرداندن قابلیت ارتجاعی و نرمی پوست

-دارای آنتی اکسیدان برای جلوگیری از پیری پوست

-برطرف کننده قرمزی، حساسیت و تحریکات پوست

نحوه مصرف: صبح و شب روی پوست تمیز مالیده شود.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، بوتیلن گلیکول، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسیرین، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوکسینات، ستیل الکل، دایمتیکون، گلیسریل استئارات، PEG 100 استئارات، سیموندزیا چیننسیس سید اویل (روغن جوجوبا)، کوپلیمر اکریلویل دی متیل تورات سدیم، ایزوهگزادکان، کلرفنزین، عصاره ریشه Imperata cylindrica، عطر (رایحه)، آلانتوئین، تترا سدیم EDTA، پلی سوربات 80، اولئات سوربیتان، آب برگ داخلی آلوئه ورا، کربومر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ام کیو - MQ
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده Cosima
حجم 55 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آنتی اکسیدان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک
موارد مصرف آبرسان و مرطوب کننده قوی
ترکیبات آب، پارافین مایع، بوتیلن گلیکول، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسیرین، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوکسینات، ستیل الکل، دایمتیکون، گلیسریل استئارات، PEG 100 استئارات، سیموندزیا چیننسیس سید اویل (روغن جوجوبا)، کوپلیمر اکریلویل دی متیل تورات سدیم، ایزوهگزادکان، کلرفنزین، عصاره ریشه Imperata cylindrica، عطر (رایحه)، آلانتوئین، تترا سدیم EDTA، پلی سوربات 80، اولئات سوربیتان، آب برگ داخلی آلوئه ورا، کربومر
روش مصرف صبح و شب روی پوست تمیز مالیده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید