داروتو
تصویر  کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم
تصویر  کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم
تصویر  کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم
تصویر  کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم
تصویر  کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم

کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا ۲۰ گرم

Cerita Eyebrow Enhancer Cream 20gr

دسته بندی : ضد ریزش ابرو و مژه
ویژگی ها

جلوگیری از ریزش ابرو

بالا بردن ضخامت ابرو

بدون ایجاد خشکی در ناحیه ابرو

کمک به رشد مجدد موهای ریخته شده ابرو

مناسب برای ابروهای رنگ شده و تاتو شده

حاوی عصاره مریم گلی، عصاره نعناع فلفلی، ویتامین B6 و پیش ساز ویتامین B5

در حال تامین

امروزه در دنیا بر خلاف سال‌های اخیر که افراد همواره نازک کردن ابروهای خود بوده‌اند، داشتن ابروهایی پرپشت و پهن معیار و ملاکی از افراد زیبا و خوش چهره محسوب می‌شود و همین علت افراد زیادی در سراسر دنیا در تلاش برای پرپشت کردن ابروهای خود با استفاده از روش‌های مختلف و متعددی که در دنیا وجود دارد، هستند. کرم احیا کننده و تقویت کننده ابرو سریتا با افزایش خون رسانی و تغذیه فولیکول‌های ابرو، آن‌ها را تقویت کرده و موجب افزایش ضخامت موهای ابرو می‌گردد. ترکیبات موثر موجود در این کرم مانند عصاره‌های گیاهی گزنه، بابونه، نعناع فلفلی و پروویتامین B5 و ویتامین B6 از ریزش مجدد ابرو جلوگیری کرده و سبب تثبیت رنگ ابروها می‌شود. همچنین در تسریع رشد ابروها اثر گذار بوده و مانع از خشکی آن می‌گردد. برای به حداقل رساندن احتمال بروز آلرژی، تقویت کننده ابرو سریتا توسط متخصصین پوست و مو بارها تست شده و همچنین فاقد پایه الکلی می‌باشد. این محصول قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش خون رسانی و بهبود تغذیه فولیکول‌های ابرو

-مهار ریزش ابرو به واسطه مهار آنزیم 5-آلفا-ردوکتاز

-آزمون شده برای حداقل شدن احتمال بروز آلرژی

-عدم ایجاد خشکی در ناحیه ابرو

-جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت آن

-افزایش ضخامت ابرو و تقویت آن

-قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها 

نحوه مصرف: روزانه ۲ بار(صبح و شب) بسته به سطح ابرو، مقدار مناسب از کرم را بر روی ابروها و در مسیر رویش آن بمالید. برای نتیجه گیری بهتر چنانچه بر روی پوست و یا موی ابرو از سایر کرم‌ها و یا مواد آرایشی استفاده شده است، ابتدا آن‌ها را از موضع پاک و سپس کرم گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سریتا استعمال گردد. بعد از حدود ۲ ماه استفاده براساس توصیه و به صورت منظم، معمولا قطع ریزش مو مشخص می‌شود و با ادامه مصرف این کرم ضخیم شدن موهای نازک شروع خواهد شد.

ترکیبات: عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره بابونه، عصاره مریم گلی، پروویتامین B5، ویتامین B6

هشدار مصرف: حداقل تا ۲ ساعت بعد از استعمال کرم از شستن ناحیه ابرو خودداری نمایید تا جذب فرآورده به خوبی صورت گیرد در صورت تمایل به شستن چنانچه زمان فوق طی نشده است، حتما ابتدا موضع کاملا از کرم تمیز و سپس صورت با آب شسته شود. در صورت تماس با چشم و بروز سوزش در چشم و ریزش اشک، ابتدا در حالی که پلک‌ها بسته است با یک پارچه تمیز، دستمال کاغذی نرم و یا پنبه با دقت روی پلک‌ها و اطراف چشم را تمیز نمایید. سپس حداقل به مدت ۱۵ دقیقه چشم‌ها را با آب ولرم و سالم بشویید. در صورت بروز حساسیت پوستی، مصرف کرم را قطع کنید و با پزشک یا دارو ساز مشورت نمایید. از ترکیب این محصول با هرگونه دارو و یا فرآورده دیگر خودداری شود. درب محصول پس از هر بار استفاده بسته نگه داشته شود.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
وزن 20 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره مریم گلی، عصاره نعناع فلفلی، ویتامین B6 و پیش ساز ویتامین B5
قابل استفاده برای ابرو
موارد مصرف جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت آن
ترکیبات عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره بابونه، عصاره مریم گلی، پروویتامین B5، ویتامین B6
روش مصرف ابتدا دست‎های خود را شسته و تمیز کنید، سپس مژه‎ها را تمیز نموده و مواد آرایشی بر روی آن را پاک کنید. قلم مو آغشته به محلول را از محل رویش مژه‎های پلک بالا، به سمت خارج به خوبی بکشید. یکبار در شب قبل از خواب از محلول تقویت‎ کننده مژه سریتا استفاده نمایید.
هشدار مصرف حداقل تا ۲ ساعت بعد از استعمال کرم از شستن ناحیه ابرو خودداری نمایید تا جذب فرآورده به خوبی صورت گیرد در صورت تمایل به شستن چنانچه زمان فوق طی نشده است، حتما ابتدا موضع کاملا از کرم تمیز و سپس صورت با آب شسته شود. در صورت تماس با چشم و بروز سوزش در چشم و ریزش اشک، ابتدا در حالی که پلک‌ها بسته است با یک پارچه تمیز، دستمال کاغذی نرم و یا پنبه با دقت روی پلک‌ها و اطراف چشم را تمیز نمایید. سپس حداقل به مدت ۱۵ دقیقه چشم‌ها را با آب ولرم و سالم بشویید. در صورت بروز حساسیت پوستی، مصرف کرم را قطع کنید و با پزشک یا دارو ساز مشورت نمایید. از ترکیب این محصول با هرگونه دارو و یا فرآورده دیگر خودداری شود. درب محصول پس از هر بار استفاده بسته نگه داشته شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید