داروتو
سی گل کرم بی رنگ کننده
سی گل کرم بی رنگ کننده
سی گل کرم بی رنگ کننده

کرم بی رنگ کننده انواع پوست سی گل ۳۰+۶۰ میلی لیتر

Seagull Bleach Cream 60+30ml

ویژگی ها

بی رنگ کننده موهای زائد

مناسب برای انواع پوست

آب رسان پوست

تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست

تقویت کننده پوست

75,000 تومان

کرم بی رنگ کننده انواع پوست سی گل، موجب بی رنگ شدن موهای زائد شده و عوارضی در پی نخواهد داشت. این کرم علاوه بر بی رنگ کردن موهای زائد موجب نرمی و لطافت پوست شده و با رایحه‌ای خوشبو و معطر بدون ایجاد حساسیت موهای زائد را ناپدید می‌کند. این محصول التیام بخش پوست بوده و سوزش و خارش پوست را از بین می‌برد. کرم بی رنگ کننده سی گل دارای دو تیوپ کرم بی رنگ کننده و کرم مکمل است. انواع پوست می‌توانند از این کرم استفاده نمایند.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از آسیب دیدن پوست

-رفع التهابات و خشکی پوست

-بدون عوارض

-التیام بخش پوست

-دارای رایحه خوشبو

-ترمیم کننده پوست‌های آسیب دیده

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، پوست قسمت مورد نظر را با آب سرد و صابون شسته و خشک کنید. کرم‌ها را به نسبت ۲ به ۱ (کرم بزرگ ‌تر دو برابر کرم کوچک ‌تر) روی بشقابک پلاستیکی قرار داده و با قاشقک پلاستیکی مخلوط کنید. کرم مخلوط شده را روی موها طوری قرار دهید تا کاملا موها را بپوشاند. پس از ۱۰ دقیقه کرم را از روی بخش کوچکی از مو بردارید. در صورت بی ‌رنگ شدن موها به اندازه موردنظر، کرم را کاملا پاک کرده و پوست را با آب ولرم بشویید. در غیر این صورت کرم را ۱۰ دقیقه دیگر روی موها نگه دارید سپس بشورید.

ترکیبات: آب مقطر، کربنات آمونیوم، اسید استئاریک، ستو استئاریل الکل، ایزو پروپیل میرستات، بوتیلن گلیکول، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: مقداری از کرم و مکمل بی رنگ ‎کننده را روی پوست ظریف داخل بازو و یا پشت گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند، استفاده ننمایید. کرم را روی زخم، آکنه، جوش‎های پوستی و بریدگی قرار ندهید. برای مخلوط کردن کرم فقط از ظروف پلاستیکی یا چینی استفاده کنید. پس از هر بار مصرف بشقابک و قاشقک پلاستیکی را شسته، درب تیوب‌ها را محکم کرده و تا استفاده مجدد در جای تاریک و خنک نگه دارید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم ۶۰+۳۰ میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف بی رنگ کننده موی زائد
ترکیبات آب مقطر، کربنات آمونیوم، اسید استئاریک، ستو استئاریل الکل، ایزو پروپیل میرستات، بوتیلن گلیکول، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، پوست قسمت مورد نظر را با آب سرد و صابون شسته و خشک کنید. کرم‌ها را به نسبت ۲ به ۱ (کرم بزرگ ‌تر دو برابر کرم کوچک ‌تر) روی بشقابک پلاستیکی قرار داده و با قاشقک پلاستیکی مخلوط کنید. کرم مخلوط شده را روی موها طوری قرار دهید تا کاملا موها را بپوشاند. پس از ۱۰ دقیقه کرم را از روی بخش کوچکی از مو بردارید. در صورت بی ‌رنگ شدن موها به اندازه موردنظر، کرم را کاملا پاک کرده و پوست را با آب ولرم بشویید. در غیر این صورت کرم را ۱۰ دقیقه دیگر روی موها نگه دارید سپس بشورید.
هشدار مصرف مقداری از کرم و مکمل بی رنگ ‎کننده را روی پوست ظریف داخل بازو و یا پشت گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. کرم را بلافاصله پس از حمام سونا و یا هنگامی که منافذ پوست باز می‌باشند، استفاده ننمایید. کرم را روی زخم، آکنه، جوش‎های پوستی و بریدگی قرار ندهید. برای مخلوط کردن کرم فقط از ظروف پلاستیکی یا چینی استفاده کنید. پس از هر بار مصرف بشقابک و قاشقک پلاستیکی را شسته، درب تیوب‌ها را محکم کرده و تا استفاده مجدد در جای تاریک و خنک نگه دارید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید