داروتو
تصویر  کرم ترمیم کننده اولترا پوست‌های آسیب دیده مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ترمیم کننده اولترا پوست‌های آسیب دیده مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ترمیم کننده اولترا پوست‌های آسیب دیده مدیلن ۳۰ میلی لیتر

کرم ترمیم کننده اولترا پوست‌های آسیب دیده مدیلن ۳۰ میلی لیتر

Medilann Ultra Repair Cream All Skins 30ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های آسیب دیده

ضد التهاب

حاوی سرامید

قابل استفاده بر روی محل بخیه

کمک به حفظ رطوبت و شادابی پوست

تسریع در روند بهبود و ترمیم زخم‌ها

رفع خشکی، آفتاب سوختگی، ترک‌های پوستی و خارش

در حال تامین

کرم ترمیم کننده اولترا پوست‌های آسیب دیده مدیلن، موجب تسریع در روند بهبود و ترمیم زخم‌ها شده و اسکار انواع زخم را کاهش خواهد داد. این کرم حاوی سرامید بوده و علاوه بر بازسازی پوست‌های آسیب دیده به حفظ رطوبت و شادابی پوست کمک خواهد کرد. همچنین این کرم قادر است خشکی، آفتاب سوختگی، ترک‌های پوستی و خارش را رفع کند و از ایجاد هر گونه التهابی جلوگیری نماید. این کرم برای استفاده پس از لیزر بسیار مناسب بوده و موجب می‌شود پوست سریع تر بازسازی و ترمیم شود. بعد از جراحی‌ها برای بهبود محل جراحی می‌توان از این محصول استفاده نمود. همچنین بر روی محل بخیه نیز قابل استفاده است و موجب کاهش اسکار باقیمانده از آن خواهد شد. تمامی ردیف‌های سنی می‌توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

‌ویژگی‌های خاص:

-قابل استفاده بر روی محل بخیه

-مناسب برای بعد از جراحی‌ها و لیزر

-رفع خشکی، آفتاب سوختگی، ترک‌های پوستی و خارش

-کاهش اسکار انواع زخم

-کمک به حفظ رطوبت و شادابی پوست

-قابل استفاده توسط تمامی ردیف‌های سنی

نحوه مصرف: بلافاصله بعد از ایجاد زخم تا زمان بهبودی کامل ناحیه آسیب‌ دیده پوست، کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن را هر ۴ ساعت یکبار به موضع مورد نظر مالیده شود. قبل از مصرف کرم، موضع مورد نظر را کاملا تمیز نموده، کرم را روی آن بمالید.

ترکیبات: دی اتیل هگزیل سوکسینات، تری گلیسرد کاپریک/ کاپریلیک، ستئاریل الکل، استئارات ۲۰، گلیسرول منو استئارات، روغن دانه گیاه اکیوم، لانونین، پروتئین هیدرولیز شده گیاهی، استرهای هیدروکسی بنزوئیک اسید، فنوکسی اتانول، N -استئاریل – دی – ال- اسفینین، تری اتانول آمین، کربومر، بوتیلید هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند مدیلن - Medilann
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی سرامید
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و حساس
موارد مصرف ترمیم کننده
ترکیبات دی اتیل هگزیل سوکسینات، تری گلیسرد کاپریک/ کاپریلیک، ستئاریل الکل، استئارات ۲۰، گلیسرول منو استئارات، روغن دانه گیاه اکیوم، لانونین، پروتئین هیدرولیز شده گیاهی، استرهای هیدروکسی بنزوئیک اسید، فنوکسی اتانول، N -استئاریل – دی – ال- اسفینین، تری اتانول آمین، کربومر، بوتیلید هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه
روش مصرف بلافاصله بعد از ایجاد زخم تا زمان بهبودی کامل ناحیه آسیب‌ دیده پوست، کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن را هر ۴ ساعت یکبار به موضع مورد نظر مالیده شود. قبل از مصرف کرم، موضع مورد نظر را کاملا تمیز نموده، کرم را روی آن بمالید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید