داروتو
تصویر  کرم روشن کننده و مرطوب کننده ویتامین C مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده و مرطوب کننده ویتامین C مدیلن ۳۰ میلی لیتر
تصویر  کرم روشن کننده و مرطوب کننده ویتامین C مدیلن ۳۰ میلی لیتر

کرم روشن کننده و مرطوب کننده ویتامین C مدیلن ۳۰ میلی لیتر

Medilann Vitamin C Moisturizing & Lightening Cream 30ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

حاوی ویتامین C

احیا کننده پوست

دارای قدرت جذب بالا

مرطوب کننده و آبرسان

روشن کننده پوست و ضد لک

حداکثر نفوذ پذیری به دلیل پایداری ویتامین C در فرم لیپوزومال

231,200 تومان

ویتامین C در دنیای مراقبت از پوست یک افسانه است. ویتامین C یک ماده آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که بر روی بهبود رنگ، بافت، آبرسانی و کاهش پیری پوست تاثیر باور نکردنی دارد. شما می‌توانید ویتامین C را از میوه‌ها و سبزیجات نیز دریافت کنید ولی این تنها راه برای بهرمندی از مزایای آن برای سلامت پوست نیست. این ویتامین به طور گسترده در لوازم و محصولات آرایشی استفاده می‌شود. وقتی صحبت از سلامت پوست می‌شود ویتامین C موضعی به طور قابل توجهی موثر تر از مصرف آن است. افزودن ویتامین C به روتین مراقبت از پوست شما نه تنها می‌تواند چهره شما را روشن کند، بلکه از آسیب پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و رادیکال‌های آزاد مضر نیز محافظت می‌کند. این آنتی اکسیدان قوی معمولا در پاک کننده‌های صورت، سرم‌ها، روغن‌ها و مرطوب کننده‌ها استفاده می‌شود. ویتامین C که به عنوان اسید اسکوربیک نیز شناخته می‌شود، یک ماده مغذی محلول در آب است که نقش مهمی در حفظ سلامت پوست شما ایفا می‌کند. ویتامین C موضعی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد پیری و ضد رنگدانه،  ثابت شده است که دارای طیف گسترده‌ای از کاربردهای بالینی است. کرم روشن کننده و مرطوب کننده ویتامین C مدیلن حاوی ۲۰ درصد ویتامین C می‌باشد که باعث روشن شدن پوست، آبرسانی و کلاژن سازی می‌شود و پوستی شفاف و با طراوت برای شما به ارمغان می‌آورد.

‌ویژگی‌های خاص:

-احیا کننده پوست

-دارای قدرت جذب بالا

-مرطوب کننده و آبرسان

-روشن کننده پوست و ضد لک

-خاصیت ابریشمی، لطافت و شادابی پوست

نحوه مصرف: حداقل ۲ بار در روز به عنوان مرطوب کننده سبک بر روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

ترکیبات: سایكلوپنتاسیلوكسان، آسكوربیك اسید، پلی سیلیكون-۱۱، اتیل هگزیل هیدروكسی استئارات، سایكلومتیكون دایمتیكون، پلی آكریلامید، C14-13 ایزوپارافین، لورت -۷، پارافین مایع سبك، گلیسریل استئارات، PEG– ۱۰۰ استئارات، ستئاریل الكل و ستئارت ۲۰، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوكسی اتانول (نگهدارنده)، بوتیل هیدروكسی تولوئن

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند مدیلن - Medilann
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین C
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد لک
ترکیبات سایكلوپنتاسیلوكسان، آسكوربیك اسید، پلی سیلیكون-۱۱، اتیل هگزیل هیدروكسی استئارات، سایكلومتیكون دایمتیكون، پلی آكریلامید، C14-13 ایزوپارافین، لورت -۷، پارافین مایع سبك، گلیسریل استئارات، PEG– ۱۰۰ استئارات، ستئاریل الكل و ستئارت ۲۰، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوكسی اتانول (نگهدارنده)، بوتیل هیدروكسی تولوئن
روش مصرف حداقل ۲ بار در روز به عنوان مرطوب کننده سبک بر روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید