داروتو
سی گل کرم ضدآفتاب آقایان 55
سی گل کرم ضدآفتاب آقایان 55
سی گل کرم ضدآفتاب آقایان 55

کرم ضد آفتاب آقایان انواع پوست سی گل SPF55 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

Seagull Sunscreen Cream Oil Free SPF 55 For Men 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست آقایان

بی رنگ و دارای SPF55

ترمیم کننده و نرم کننده

جلوگیری از پیری زودرس پوست

دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی

فاقد چربی، غیر جوش زا و بدون رنگ

حاوی ویتامین E مقاوم در برابر تشکیل رادیکال‌های آزاد

در حال تامین

از آنجایی که غدد ترشح چربی در آقایان بسیار زیاد بوده و به همین خاطر دارای پوست چرب هستند، بهتر است از کرم‌هایی که فاقد چربی هستند استفاده کنند. این کرم‌ها می‌توانند میزان فعالیت غدد چربی را کاهش داده و کنترل نماید. کرم ضد آفتاب آقایان انواع پوست سی گل SPF55، نه تنها بدون چربی می‌باشد بلکه بدون رنگ دانه نیز می‌باشد. در فرمولاسیون این کرم از فیلترهای شیمیایی و فیزیکی بسیار قوی استفاده شده است که می‌تواند به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند. در ترکیبات آن از عصاره‌های گیاهی نیز استفاده شده است که باعث می‌شوند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنند، با این کار از ایجاد خشکی، زبری، قرمزی، حساسیت و التهاب جلوگیری می‌شود. در ترکیبات این محصول از مواد حساسیت زا و جوش زا استفاده نشده است به همین دلیل تمامی افراد با هر نوع پوستی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ویژگی‌های خاص:

-ترمیم کننده پوست

-جلوگیری از ایجاد التهاب

-دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

-بدون مواد حساسیت زا و جوش زا

-دارای فیلترهای محافظتی بسیار قوی

-حاوی عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و التیام بخش

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این کرم تنها کافی است نیم ساعت قبل از خروج از منزل مقداری از کرم را بر روی پوست صورت خود بمالید و صبر کنید تا جذب شود. در صورت تعریق مجددا از آن استفاده کنید.

ترکیبات: آب مقطر، اکتیل متوکسی سینامات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، سیلیکون، گلیسرین، ستئاریل گلوکزاید، متیل بنزیلیدن کامفور، زینک اکساید، سدیم پیودولات، ویتامین E، آلانتوئین، آلوئه ورا، بیزابولول، دکسپانتنول، کاربومر، امولسیفایر، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: قبل از استفاده از عدم حساسیت به مواد تشکیل دهنده کرم مطلع شوید. برای این کار مقدار کمی از کرم را به پوست داخل بازو و یا پشت گوش بمالید. پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت طبق دستور مصرف نمایید. از تماس کرم با چشم، پلک و غشای مخاطی پرهیز شود.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف آقایان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E و عصاره‌های گیاهی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 55
ترکیبات آب مقطر، اکتیل متوکسی سینامات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، سیلیکون، گلیسرین، ستئاریل گلوکزاید، متیل بنزیلیدن کامفور، زینک اکساید، سدیم پیودولات، ویتامین E، آلانتوئین، آلوئه ورا، بیزابولول، دکسپانتنول، کاربومر، امولسیفایر، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این کرم تنها کافی است نیم ساعت قبل از خروج از منزل مقداری از کرم را بر روی پوست صورت خود بمالید و صبر کنید تا جذب شود. در صورت تعریق مجددا از آن استفاده کنید.
هشدار مصرف قبل از استفاده از عدم حساسیت به مواد تشکیل دهنده کرم مطلع شوید. برای این کار مقدار کمی از کرم را به پوست داخل بازو و یا پشت گوش بمالید. پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت طبق دستور مصرف نمایید. از تماس کرم با چشم، پلک و غشای مخاطی پرهیز شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید