داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا  SPF63 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا SPF63 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

Doctor Jila Invisible Sunscreen Cream Controlled Oil Level SPF63 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بی رنگ و دارای SPF63

ضد آب

کاهش تعریق پوست

نرم کننده و مرطوب کننده  

حاوی آلوئه ورا، برگ زیتون، عصاره بابونه، عصاره جوانه گندم، عصاره چای سبز

در حال تامین

پوست صورت همچون سایر قسمت‌ها نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. امروزه با توجه به تنوع موجود انتخاب یک کرم باکیفیت و متناسب با پوست بسیار دشوار است. پوست صورت روزانه در معرض انواع اشعه‌های مضر فرابنفش، نور خورشید، مواد شیمیایی، آلودگی هوا، باقی مانده مواد آرایشی و ... قرار می‌گیرد اگر چربی‌های روی پوست با این عوامل خارجی مخلوط شوند باعث به وجود آمدن لایه‌ای بر روی پوست می‌شوند که تمام منافذ پوست را می‌بندد و باعث می‌شود اکسیژن به سلول‌ها و بافت‌های پوست نرسد همین امر موجب می‌شود پوست در مدت زمان کوتاهی چروک و پیر شود. بنابراین با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب می‌توان از این عوامل پیشگیری کرد. کرم ضد آفتاب انواع پوست‌ دکتر ژیلا  SPF63 بی رنگ، دارای فرمولاسیونی بی نظیر، سرشار از ویتامین‌ها، مواد گیاهی و آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد که در کنار محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی باعث شاداب و جوان تر شدن پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مرطوب کنندگی و نرم کنندگی، ضد التهاب و قرمزی پوست، بافت سبک و التیام بخش بودن آن‌ها اشاره کرد. این کرم از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند و از پیری و چروک شدن پوست پیشگیری می‌نماید.

ویژگی‌های خاص:

-ضد آب

-بافت سبک

-ضد التهاب

-کاهش تعریق پوست

-دارای چربی‌های کنترل شده

-سرشار از مواد گیاهی و آنتی اکسیدان

-حاوی آلانتوئین، کریزانتیلیس، ویتامین‌های A ،C ،E ،H و پیش ساز ویتامین B5

نحوه مصرف: به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.

ترکیبات: پارسول ۱۷۸۹، پارسول ۵۰۰۰، پارسول MCX، پونگامول، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید ،روغن آووکادو، کره‌های پلیمری افزاینده‌ی SPF، اتیل هگزیل تریازین، اتیل هگزیل سالیسیلات، عصاره بابونه، عصاره برگ زیتون، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز و کریزانتیلیس، ویتامین C پایدار و B5، دایمتیکون، پارابن‌ها، امولسیفایرها، اسانس و دیگر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلانتوئین، کریزانتیلیس، ویتامین‌های A ،C ،E ،H و پیش ساز ویتامین B5، آلوئه ورا، برگ زیتون، عصاره بابونه، عصاره جوانه گندم، عصاره چای سبز
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 63
ترکیبات پارسول ۱۷۸۹، پارسول ۵۰۰۰، پارسول MCX، پونگامول، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید ،روغن آووکادو، کره‌های پلیمری افزاینده‌ی SPF، اتیل هگزیل تریازین، اتیل هگزیل سالیسیلات، عصاره بابونه، عصاره برگ زیتون، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز و کریزانتیلیس، ویتامین C پایدار و B5، دایمتیکون، پارابن‌ها، امولسیفایرها، اسانس و دیگر افزودنی‌های مجاز
روش مصرف به اندازه یک بند انگشت از کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بصورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. بهتر است در مجاورت با پرتوهای UV مصرف کرم هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید