داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر

Jute Colorless Sunscreen For All Skin Types SPF50 100ml

دسته بندی : ضد آفتاب بدن
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بی رنگ و دارای SPF50

فاقد چربی

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

جذب سریع بدون ایجاد سنگینی

حاوی عصاره آووکادو، بابونه، آلوئه ورا و غنی از ویتامین E

299,000 تومان

اشعه‌ی ماورای بنفش خورشید علاوه بر تاثیرات سودمندی که برای بدن دارد آسیب‌های نامطلوبی نیز بر روی پوست بجا می‌گذارد که برای جلوگیری از آن استفاده از ضد آفتاب‌ها بسیار اثر بخش خواهد بود، زیرا اگر بدون محافظت کافی زیر نور خورشید قرار بگیرید بعد از گذشت زمان پوست دچار پیری زودرس شده و چین و چروک‌هایی روی آن ایجاد می‌شود. کرم ضد آفتاب انواع پوست ژوت SPF50 بی رنگ غنی شده با ویتامین‎ها و عصاره‎های ضروری مورد نیاز پوست می‎تواند علاوه بر محافظت کامل به تغذیه و تقویت پوست بپردازد. این محصول پوست صورت را در برابر اشعه‎های مضر UVA و UVB محافظت کرده و از آن در برابر آفتاب سوختگی و تبخیر آب طبیعی پوست محافظت می‎کند. این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب بوده و فرمولاسیون آن فاقد چربی است و حاوی ترکیبات رطوبت رسان نیز می‎باشد. در ترکیبات ضد آفتاب ژوت از عصاره آلوئه ورا، روغن آووکادو، ویتامین E نیز استفاده شده است.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره آووکادو جهت نرم کنندگی پوست

-محافظت کامل در برابر هر سه اشعه مضر خورشید

-حاوی عصاره بابونه با خاصیت ضدالتهاب

-حاوی عصاره آلوئه ورا با رطوبت رسانی به پوست

-دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

-جذب سریع بدون ایجاد سنگینی

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۳ ساعت کرم ضد آفتاب ژوت را روی پوست خود تجدید نمایید.

ترکیبات: روغن آووکادو، ستیل الکل، پارافین مایع، اسید استئاریک، پی ای جی 7 گلیسریل لائورات، تیتانیوم دی اکساید، P.G، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، G.M.S، زینک اکساید، اکتیل متوکسی سینامات، ویتامین E، ویتامین B5، اسانس و نگهدارنده مجاز آرایشی بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ژوت - Jute
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار مون روژین ایران
تحت لیسانس فرانسه
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره آووکادو، بابونه، آلوئه ورا و غنی از ویتامین E
فاقد چربی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +50
ترکیبات روغن آووکادو، ستیل الکل، پارافین مایع، اسید استئاریک، پی ای جی 7 گلیسریل لائورات، تیتانیوم دی اکساید، P.G، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، G.M.S، زینک اکساید، اکتیل متوکسی سینامات، ویتامین E، ویتامین B5، اسانس و نگهدارنده مجاز آرایشی بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۳ ساعت کرم ضد آفتاب ژوت را روی پوست خود تجدید نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید