داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب ژوت SPF50 بی رنگ ۱۰۰ میلی لیتر

Jute Oil Free Colorless Sunscreen Cream For Oily Skin SPF50 100ml

دسته بندی : محصولات آفتاب
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

بی رنگ و دارای SPF50

ضد التهاب و قرمزی

بافت سبک و جذب آسان

فاقد چربی و مواد آلرژی ‌زا

رفع چین و چروک و علائم ناشی از اثر پیر کنندگی آفتاب

حاوی عصاره‌های آووکادو، بابونه، آلوئه ورا و ویتامین E

299,000 تومان

اگر شما از روش‌های مختلف برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک استفاده می‌کنید و به پوست خود اهمیت می‌دهید، بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که اهمیت استفاده‌ی مداوم از ضد آفتاب به عنوان یکی از ضروری ‌ترین اقدامات محافظتی در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب بسیار حائز اهمیت است. کرم ضد آفتاب پوست‌های چرب ژوت SPF50 بی رنگ با دارا بودن عصاره‌های آووکادو، بابونه، آلوئه ورا و ویتامین E، پوست را به خوبی آبرسانی و مرطوب کرده و به نرم و لطیف شدن آن کمک می‌کند. همچنین با دارا بودن SPF50، محافظ قوی پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB است. این محصول فاقد چربی بوده، مانع از براقیت پوست و ایجاد جوش می‌شود و به پوست نمایی مات و زیبا می‌بخشد و به خاطر آنتی اکسیدان خود ضد رادیکال‌های آزاد بوده و در جلوگیری از پیری پوست موثر است. کرم ضد آفتاب ژوت با دارا بودن ترکیبات گیاهی، مغذی پوست بوده و موجب بازسازی و ترمیم آن می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-مغذی پوست

-کمک به بازسازی پوست

-مرطوب کننده و نرم کننده

-ضد آب و مقاوم در برابر تعریق

-جلوگیری از پیری زودرس پوست

-بدون ایجاد حس چربی روی پوست

-محافظ قوی پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۳ ساعت کرم ضد آفتاب ژوت را روی پوست خود تجدید نمایید.

ترکیبات: P.G، ستیل الکل، پارافین مایع، اسید استئاریک، G.M.S، پی ای جی 7 گلیسریل لائورات، زینک اکساید، تیتانیوم دی اکساید، اکتیل متوکسی سینامات، عصاره‎های آلوئه ورا و بابونه، روغن آووکادو، ویتامین‎های E و B5، اسانس و نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ژوت - Jute
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار مون روژین ایران
تحت لیسانس فرانسه
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره آووکادو، بابونه، آلوئه ورا و غنی از ویتامین E
فاقد چربی و مواد آلرژی ‌زا
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF +50
ترکیبات P.G، ستیل الکل، پارافین مایع، اسید استئاریک، G.M.S، پی ای جی 7 گلیسریل لائورات، زینک اکساید، تیتانیوم دی اکساید، اکتیل متوکسی سینامات، عصاره‎های آلوئه ورا و بابونه، روغن آووکادو، ویتامین‎های E و B5، اسانس و نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۳ ساعت کرم ضد آفتاب ژوت را روی پوست خود تجدید نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید