داروتو
تصویر  کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی ۴۰ میلی لیتر

Prime Acnex Oil Free Sunscreen Cream Beige SPF60 40ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و جوش دار

رنگ بژ طبیعی و دارای SPF60

فاقد چربی

کنترل ترشح چربی و سبوم پوست

تسکین دهنده انواع التهابات پوستی

حاوی +++PA و عصاره گیاه اسپیره کوهی

محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مخرب خورشیدی

248,000 تومان

PA مخفف Protection Grade of UVA به معنای درجه حفاظت UVA است. سیستم PA در آسیا در کشورهای ژاپن و کره جنوبی استفاده می‌شود. یک کرم ضد آفتاب با +PA بیانگر PPD (رنگدانه تیره‌ کننده پایدار) به اندازه ۲ یا کمتر از ۴، ++PA بیانگر PPD به اندازه ۴ تا ۸، +++PA بیانگر PPD به اندازه ۸ تا ۱۶ و نهایتا ++++PA مخصوص کرم ضد آفتاب‌هایی با PPD بیشتر از ۱۶ هستند. کرم ضد آفتاب +++PA پوست‌های چرب و جوش دار پریم SPF60 بژ طبیعی، فاقد چربی و دارای +++PA بوده و برای پوست‌های چرب و جوش دار بسیار مناسب است. این کرم با کنترل ترشح چربی و سبوم پوست به کاهش ایجاد آکنه بر روی پوست کمک خواهد کرد. همچنین آرامش دهنده پوست بوده و انواع التهابات پوستی را تسکین می‌دهد. این کرم حاوی ترکیبات محافظتی مفیدی بوده و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به خوبی محافظت خواهد کرد. به علاوه با محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مخرب خورشیدی از پیری زودرس پوست نیز پیشگیری خواهد کرد. رنگ این کرم برنز بوده و با استفاده از آن پوست به صورت یکدست به رنگ برنزه در خواهد آمد. همچنین پوست صاف و زیبا شده و علاوه بر این، لک‌های موجود بر روی پوست نیز محو خواهند شد. با استفاده مداوم از این کرم، رشد باکتری‌های مولد آکنه متوقف شده و آکنه‌ای بر روی پوست شما دیده نمی‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از پیری زودرس پوست

-کنترل ترشح چربی و سبوم پوست

-تسکین دهنده انواع التهابات پوستی

-محو کننده لک‌های موجود بر روی پوست

-متوقف کننده رشد باکتری‌های مولد آکنه

-محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مخرب خورشیدی

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.

ترکیبات: آب دیونیزه، اکتیل متوکسی سینامات، تیتانیوم دی اکساید، بوتیلن گلیکول، دایمتیکون، اکتوکریلن، متیل بنزیلیدن کامفور، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، امولسی فایر، کاپریلیل گلیکول، گلیسرین، کاربومر، NDGA، اولینولیک اسید، عصاره اسپیره کوهی، پلی آکریل آمید، ایزو پارافین، لورت ۷، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، نگهدارنده

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بژ طبیعی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گیاه اسپیره کوهی
فاقد چربی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد آفتاب، کنترل ترشح چربی و سبوم پوست
SPF 60
ترکیبات آب دیونیزه، اکتیل متوکسی سینامات، تیتانیوم دی اکساید، بوتیلن گلیکول، دایمتیکون، اکتوکریلن، متیل بنزیلیدن کامفور، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، امولسی فایر، کاپریلیل گلیکول، گلیسرین، کاربومر، NDGA، اولینولیک اسید، عصاره اسپیره کوهی، پلی آکریل آمید، ایزو پارافین، لورت ۷، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، نگهدارنده
روش مصرف نیم ساعت قبل از قرار گیری در معرض نور خورشید مقداری از کرم ضد آفتاب را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورت قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب هر دو ساعت یکبار کرم را تجدید نمایید. پس از شنا و تعریق مجددا استفاده گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید