داروتو
سی گل ضد آفتاب اس پی اف  (میل40100
سی گل ضد آفتاب اس پی اف  (میل40100
سی گل ضد آفتاب اس پی اف  (میل40100

کرم ضد آفتاب SUNPRO سی گل SPF100 بی رنگ ۴۰ میلی لیتر

Seagull Sunscreen Cream Max SPF100 40ml

دسته بندی : محصولات آفتاب
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بی رنگ با SPF100

مناسب آقایان و بانوان

مرطوب کننده

محافظت در برابر آفتاب

مقاوم در برابر تعریق و آب

حاوی روغن عصاره گندم و ویتامین

133,700 تومان

داشتن پوستی سالم و شاداب نیازمند مراقبت و رسیدگی می‌باشد. پوست انسان‌ها در طول روز همواره در معرض تابش انواع اشعه‌های مضر می‌باشد. عدم استفاده از کرم ضد آفتاب باعث پدیدار شدن انواع لک، جوش و چین وچروک بر روی پوست می‌شود. استفاده از ضد آفتابی متناسب با نوع پوست می‌تواند به داشتن پوستی سالم و بدون هیچ گونه چین وچروکی کمک کند. کرم ضد آفتاب SUNPRO سی گل SPF100 از جمله ضد آفتاب‌های محبوب این برند می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. این ضد آفتاب می‌تواند به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB و اشعه‌های مضر نور خورشید مراقبت کند. کرم ضد آفتاب سی گل حاوی روغن عصاره گندم و ویتامین است به گونه‌ای که پس از استفاده احساس نرمی و لطافت خاصی را با خود به همراه دارد. قدرت محافظتی این کرم نسبت به کرم‌هایی که دارای SPF30 هستند ۲.۵ برابر بیشتر است به همین سبب از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و مادون قرمز به خوبی محافظت می‌کند. آقایان نیز علاوه بر بانوان به دلیل بی رنگ بودن این کرم می‌توانند از آن استفاده نمایند.

ویژگی‌های خاص:

-بی رنگ

-مناسب انواع پوست

-قدرت محافظتی بالا

-مناسب آقایان و بانوان

-حاوی ویتامین و روغن جوانه گندم

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، همواره نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید کرم ضد آفتاب سی گل را بر بخش‌های مختلف صورت خود به آرامی بمالید . اگر مدت زمان طولانی در معرض اشعه نور خورشید هستید، کرم ضد آفتاب خود را تجدید نمایید.

ترکیبات: آب مقطر، ستیل الکل، گلیسرین، پلی آکریلامید۱۳C-۱۴ ایزوپارافین، لورت ۷، تیتانیوم دی اکساید، آلومینا، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، تری کنتانیل پی وی پی ایزوآیکوزان، ویتامین E، روغن جوانه گندم، دکسپانتونول، عصاره آلوئه ورا، سوکروز پالمیتات، گلیسریل استئارات، گزانتان گام، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: قبل از استفاده از عدم حساسیت به مواد تشکیل دهنده کرم مطلع شوید برای این کار مقدار کمی از کرم را به پوست داخل بازو و یا پشت گوش مالیده پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت طبق دستور مصرف نمایید. اگر التهاب پوستی رخ داد، مصرف آن را قطع و با پزشک مشورت کنید. از تماس کرم با چشم، پلک و غشای مخاطی پرهیز شود. روی نواحی زخم یا ملتهب استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین و روغن جوانه گندم
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 100
ترکیبات آب مقطر، ستیل الکل، گلیسرین، پلی آکریلامید۱۳C-۱۴ ایزوپارافین، لورت ۷، تیتانیوم دی اکساید، آلومینا، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، تری کنتانیل پی وی پی ایزوآیکوزان، ویتامین E، روغن جوانه گندم، دکسپانتونول، عصاره آلوئه ورا، سوکروز پالمیتات، گلیسریل استئارات، گزانتان گام، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، همواره نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید کرم ضد آفتاب سی گل را بر بخش‌های مختلف صورت خود به آرامی بمالید . اگر مدت زمان طولانی در معرض اشعه نور خورشید هستید، کرم ضد آفتاب خود را تجدید نمایید.
هشدار مصرف قبل از استفاده از عدم حساسیت به مواد تشکیل دهنده کرم مطلع شوید برای این کار مقدار کمی از کرم را به پوست داخل بازو و یا پشت گوش مالیده پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسیت طبق دستور مصرف نمایید. اگر التهاب پوستی رخ داد، مصرف آن را قطع و با پزشک مشورت کنید. از تماس کرم با چشم، پلک و غشای مخاطی پرهیز شود. روی نواحی زخم یا ملتهب استفاده نشود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید