داروتو
تصویر  کرم ضد سوختگی روغن کبد ماهی آردن ۵۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد سوختگی روغن کبد ماهی آردن ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد سوختگی روغن کبد ماهی آردن ۵۰ میلی لیتر

Ardene Healing And Soothing Cream 50ml

دسته بندی : ضد سوختگی
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

التیام دهنده‌ سوختگی‌های سطحی

درمان ادرار سوختگی در کودکان

جلوگیری از تکثیر باکتری و قارچ

درمان قرمزی پوست ناشی از التهابات

حاوی زینک اکساید، روغن کبد ماهی، ژل آلوئه ورا، ویتامین A

کاهش التهابات ناشی از بریدگی، زخم بستر، گزش حشرات و زخم

78,700 تومان

کرم ضد سوختگی روغن کبد ماهی آردن، سد دفاعی پوست را تقویت کرده و به این ترتیب التهابات ناشی از ادرار سوختگی اطفال را کاهش می‌دهد. این کرم همچنین در التیام سوختگی‌های سطحی موثر بوده و می‌تواند انواع بریدگی‌ها، زخم‌ها و خراشیدگی‌های سطحی را تسکین دهد. علاوه بر این از کرم زینک اکساید و روغن کبد ماهی آردن می‌توان جهت التیام آفتاب سوختگی، زخم بستر و گزیدگی حشرات نیز استفاده کرد. ترکیبات تشکیل دهنده این کرم از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها جلوگیری کرده و فرآیند ترمیم بریدگی‌ها و زخم‌های سطحی پوست را تسریع می‌کنند. زینک اکساید موجود در این کرم اثرات ضد التهابی داشته و از پوست محافظت می‌کند. روغن کبد ماهی (COD LIVER OIL) نیز حاوی ویتامین E و D بوده و در بهبود زخم‌ها، خراش‌های پوستی و زخم‌های بستر بسیار موثر است. در تهیه این فرآورده همچنین از ژل آلوئه ورا استفاده شده است که اثرات قوی ضد التهابی، ضد قارچ و ضد باکتری دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-تسریع ترمیم پوست

-درمان ادرار سوختگی در کودکان

-جلوگیری از تکثیر باکتری و قارچ

-درمان قرمزی پوست ناشی از التهابات

-کاهش التهابات ناشی از بریدگی، زخم بستر، گزش حشرات و زخم

نحوه مصرف: جهت رفع التهابات ناشی از ادرار سوختگی، در هر بار تعویض پوشک شیرخوار به ویژه قبل از خواب، همچنین جهت رفع التهابات ناشی از زخم‌های سطحی بدون ترشح و سایر بریدگی‌ها و سوختگی‌های ملایم به مقدار کافی از کرم ضد سوختگی آردن بر روی موضع مورد نظر بمالید. در صورت نیاز مصرف را تا برطرف شدن کامل قرمزی و التهاب تکرار فرمایید.

ترکیبات: کوکوگلیسرید، زینک اکساید، پارافین PEG-۳۰ دی پلی هیدروکسی استئارات، وازلین، گلیسرین، روغن کبد ماهی، بیزواکس، روغن کالاندولا، منیزیم استئارات، دایمتیکون، لانولین، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، منیزیم سولفات، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، اسید سیتریک، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی زینک اکساید، روغن کبد ماهی، ژل آلوئه ورا، ویتامین A
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد سوختگی و التیام بخش
ترکیبات کوکوگلیسرید، زینک اکساید، پارافین PEG-۳۰ دی پلی هیدروکسی استئارات، وازلین، گلیسرین، روغن کبد ماهی، بیزواکس، روغن کالاندولا، منیزیم استئارات، دایمتیکون، لانولین، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، منیزیم سولفات، بیزابولول، ژل آلوئه ورا، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، اسید سیتریک، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف جهت رفع التهابات ناشی از ادرار سوختگی، در هر بار تعویض پوشک شیرخوار به ویژه قبل از خواب، همچنین جهت رفع التهابات ناشی از زخم‌های سطحی بدون ترشح و سایر بریدگی‌ها و سوختگی‌های ملایم به مقدار کافی از کرم ضد سوختگی آردن بر روی موضع مورد نظر بمالید. در صورت نیاز مصرف را تا برطرف شدن کامل قرمزی و التهاب تکرار فرمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید