داروتو
کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم حجم 20 میلی لیتر
کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم حجم 20 میلی لیتر
کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم حجم 20 میلی لیتر

کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم ۲۰ میلی لیتر

Hydroderm Eye Counter Cream 20ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

ضد چروک

کاهش تیرگی و پف زیر چشم

تامین رطوبت مورد نیاز اطراف چشم

برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم

حاوی روغن بادام شیرین، شی‌باتر، رتینول، دکسپانتنول، اوره و گلیسیرین

157,100 تومان

عواملی مانند خستگی، استرس، بی‌خوابی و وراثت می‌توانند در بیشتر شدن تیرگی دور چشم تاثیرگذار باشند. استفاده از کرم دور چشم می‌تواند در کاهش چین و چروک، جوانسازی پوست، کاهش تیرگی و پف دور چشم، جلوگیری از پیری پوست، روشن و شفاف شدن پوست و افزایش لطافت و طراوت آن موثر باشد. کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم، مراقبتی تمام و کمال و با عملکرد ویژه را از پوست دور چشم که نازک و ظریف ‌تر از سایر قسمت‌های صورت است انجام می‌دهد. این کرم ترکیبی بسیار سبک دارد که به طور قابل توجهی حلقه‌های دور چشم را برطرف می‌کند و باعث کاهش تورم و پف زیر چشم می‌شود. با استفاده از کرم دور چشم هیدرودرم چروک‌های دور چشم به مرور محو شده و از بروز خط‌های جدید جلوگیری می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-نرم کننده

-کمک به سنتز کلاژن

-کاهش افتادگی پوست

-کاهش التهابات پوستی

-خاصیت آنتی اکسیدان

-افزایش انعطاف پذیری پوست

-حاوی ویتامین E و پروویتامین B5

-تقویت کننده و تغذیه کننده دور چشم

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ابتدا پوست خود را به کمک يک پاک کننده ملايم تميز و کاملا خشک کنيد. سپس به مقدار کافی از محصول را به اطراف چشم‌ها ماليده و ماساژ دهيد تا خوب جذب پوست گردد.

ترکیبات: آب دیونیزه، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، اسکوالن، اوره، آلفا هیدروکسی اسید، مخلوط اسیدهای میوه، شی باتر، بیزواکس، ستئاریل الکل، پلی متیل متاکریلات، گلیسیرین، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، فسفولیپید، ایزو هگزا دکان، سدیم PCA، سوربیتان استئارات، رتینیل پالمیتات، پانتنول، PVP، توکوفریل استات، روغن بادام شیرین، کوکوگلیسرید، صمغ زانتان (زانتان گام)

هشدار مصرف: توصيه می‌گردد ۲۴ ساعت قبل از مصرف مقداری از کرم را روی بخش کوچکی از پوست گردن تست نموده و در صورت عدم بروز حساسيت از آن استفاده نماييد. در صورت مشاهده هر نوع آلرژی يا التهاب پوستی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E، روغن بادام شیرین، شی‌باتر، رتینول، دکسپانتنول، اوره و گلیسیرین
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک دور چشم
ترکیبات آب دیونیزه، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، اسکوالن، اوره، آلفا هیدروکسی اسید، مخلوط اسیدهای میوه، شی باتر، بیزواکس، ستئاریل الکل، پلی متیل متاکریلات، گلیسیرین، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، فسفولیپید، ایزو هگزا دکان، سدیم PCA، سوربیتان استئارات، رتینیل پالمیتات، پانتنول، PVP، توکوفریل استات، روغن بادام شیرین، کوکوگلیسرید، صمغ زانتان (زانتان گام)
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ابتدا پوست خود را به کمک يک پاک کننده ملايم تميز و کاملا خشک کنيد. سپس به مقدار کافی از محصول را به اطراف چشم‌ها ماليده و ماساژ دهيد تا خوب جذب پوست گردد.
هشدار مصرف توصيه می‌گردد ۲۴ ساعت قبل از مصرف مقداری از کرم را روی بخش کوچکی از پوست گردن تست نموده و در صورت عدم بروز حساسيت از آن استفاده نماييد. در صورت مشاهده هر نوع آلرژی يا التهاب پوستی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/10646
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید