داروتو
تصویر  کرم ضد چروک سینره ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ضد چروک سینره ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک سینره ۴۰ میلی لیتر

Cinere Anti-Aging Cream 40ml

ویژگی ها

حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E، عصاره گیاه مورد

مناسب برای انواع پوست

کاهش عمیق چین و چروک‌های عمقی

برطرف کننده خطوط سطحی پوست

مناسب برای انواع پوست

پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌های جدید با برخورداری از کمپلکس MDI

230,000 تومان

اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که با خندیدن چروک‌های ریز و خط‌های باریکی را در گوشه‌ی چشم‌هایتان می‌بینید، باید استفاده از محصولات ضد چروک را آغاز کنید. کرم ضد چروک سینره برای خانم‌های بالای ۲۵ سال مناسب است که در آن از خواص معجزه‌ آسای ترکیب کمپلکس MDI که یکی از قوی ‌ترین مهار کننده‌های کلاژناز است، استفاده شده که این ترکیب می‌تواند میزان کلاژن پوست را افزایش دهد و با پیری پوست مبارزه کند. آنتی اکسیدان‌ها فوق‌العاده در حفاظت از ساختمان پوست و حذف رادیکال‌های آزاد موثر هستند به همین دلیل از ویتامین E و کوآنزیم Q10 هم در این کرم استفاده شده است. با استعمال کرم ضد چروک سینره از پوست در برابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی مراقبت می‌شود و چروک‌های سطحی رفع و عمق چین‌ و چروک‌ها کاهش پیدا می‌کند. عصاره‌ی گیاه مورد از تخریب کلاژن پوست جلوگیری و طول عمر سلول‌های پوست را افزایش می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، خشکی هوا و آلودگی‌های محیطی

-حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E

-کاهش عمیق چین و چروک‌های عمقی

-برطرف کننده خطوط سطحی پوست

-مناسب برای انواع پوست

-پیشگیری از ایجاد چین و چروک‌های جدید با برخورداری از کمپلکس MDI

-جلوگیری از تخریب کلاژن با برخورداری از عصاره گیاه مورد

-افزایش دهنده طول عمر سلول‌های پوست

نحوه مصرف: صبح و شب پس از تمیز کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم ضد چروک را روی پوست صورت و گردن قرار داده و با انگشتان روی تمام صورت پخش نمایید.

ترکیبات: آب، ‎‎‎‎‎‎عصاره گیاه مورد، ‎‎‎‎‎‎گلایکوز آمینو گلایکان، ‎‎‎‎‎‎کوآنزیمQ10 ‎‎‎‎‎‎، روغن آووکادو، ‎‎‎‎‎‎روغن گل همیشه بهار، ‎‎‎‎‎‎روغن گل گاو زبان، ‎‎‎‎‎‎روغن گل مغربی، ‎‎‎‎‎‎شی‎باتر، ‎‎‎‎‎‎روغن دانه کتان، ‎‎‎‎‎‎دکسپانتنول (پرو ویتامین B5)، گلیسرین، EDTA‎‎‎‎‎‎، امولسی فایر، ‎‎‎‎‎‎نگهدارنده، ‎‎‎‎‎‎عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E، عصاره گیاه مورد
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک
ترکیبات آب، ‎‎‎‎‎‎عصاره گیاه مورد، ‎‎‎‎‎‎گلایکوز آمینو گلایکان، ‎‎‎‎‎‎کوآنزیمQ10 ‎‎‎‎‎‎، روغن آووکادو، ‎‎‎‎‎‎روغن گل همیشه بهار، ‎‎‎‎‎‎روغن گل گاو زبان، ‎‎‎‎‎‎روغن گل مغربی، ‎‎‎‎‎‎شی‎باتر، ‎‎‎‎‎‎روغن دانه کتان، ‎‎‎‎‎‎دکسپانتنول (پرو ویتامین B5)، گلیسرین، EDTA‎‎‎‎‎‎، امولسی فایر، ‎‎‎‎‎‎نگهدارنده، ‎‎‎‎‎‎عطر
روش مصرف صبح و شب پس از تمیز کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم ضد چروک را روی پوست صورت و گردن قرار داده و با انگشتان روی تمام صورت پخش نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید