داروتو
سی گل کرم ضد چروک آاچ آ ده درصدؤؤ
سی گل کرم ضد چروک آاچ آ ده درصدؤؤ
سی گل کرم ضد چروک آاچ آ ده درصدؤؤ

کرم ضد چروک AHA انواع پوست سی گل ۴۰ میلی لیتر

Seagull Anti Wrinkle AHA 10% Cream 40ml

ویژگی ها

لایه بردار ملایم، بدون سوزش و التهاب

شاداب کننده و طراوت بخش پوست

حاوی رتینول، ویتامین E و C

تسریع در روند ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست

کاهش دهنده چین و چروک و خطوط ریز موجود بر روی پوست

کمک به جوانسازی پوست

در حال تامین

کرم ضد چروک AHA انواع پوست سی گل، موجب کاهش چین و چروک و خطوط ریز موجود بر روی پوست شده و به جوان ماندن پوست کمک می‌کند. این کرم موجب تسریع در روند ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست شده و سطح پوست را صاف و یکدست می‌کند. به علاوه سلول‌های مرده موجود بر روی پوست را از بین برده و به سلامتی و زیبایی پوست کمک شایانی می‌کند. این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید ده درصد بوده و موجب احیا شدن پوست می‌گردد. همچنین لایه برداری از پوست را انجام داده و لایه زیبا و سلامت زیرین پوست را نمایان خواهد کرد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی آلفا هیدروکسی اسید ۱۰ درصد

-عدم ایجاد پوسته

-لایه بردا ملایم پوست

-محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

-رفع سلول های مرده موجود بر روی پوست

-صاف و یکدست نمودن سطح پوست

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کمی از کرم را روزی یکبار (ترجیحا عصر یا شب) با حرکات چرخشی ملایم، روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود.

ترکیبات: آب مقطر، عصاره میوه (آلفا هیدروکسی اسید)، امولسفایر، اسید استئاریک، گلیسریل منو استئارات، ویتامین کنسانتره، ستیل الکل، نگهدارنده، اسانس

هشدار مصرف: مقداری از کرم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. احساس سوزش خفیف اولیه طبیعی است. این کرم را در زمانی که منافذ پوست باز می‌باشد (بعد از استحمام یا سونا) استفاده ننمایید. در صورت بروز التهاب یا قرمزی پوست استفاده از کرم را متوقف کنید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. این کرم برای استفاده موضعی است.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید تارتاریک، اسید لاکتیک، ویتامین‌های A ،C و E
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده، ضد چروک، لایه بردار
ترکیبات آب مقطر، عصاره میوه (آلفا هیدروکسی اسید)، امولسفایر، اسید استئاریک، گلیسریل منو استئارات، ویتامین کنسانتره، ستیل الکل، نگهدارنده، اسانس
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، پس از تمیز کردن پوست، مقدار کمی از کرم را روزی یکبار (ترجیحا عصر یا شب) با حرکات چرخشی ملایم، روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود.
هشدار مصرف مقداری از کرم را روی پوست پشت لاله گوش بمالید، در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، کرم را مطابق دستورالعمل مصرف کنید. احساس سوزش خفیف اولیه طبیعی است. این کرم را در زمانی که منافذ پوست باز می‌باشد (بعد از استحمام یا سونا) استفاده ننمایید. در صورت بروز التهاب یا قرمزی پوست استفاده از کرم را متوقف کنید. از تماس مستقیم کرم با چشم‌ها و غشاهای مخاطی پرهیز شود. این کرم برای استفاده موضعی است.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید