داروتو
کرم مرطوب کننده آمونیوم لاکتات 12% مدیلن
کرم مرطوب کننده آمونیوم لاکتات 12% مدیلن
کرم مرطوب کننده آمونیوم لاکتات 12% مدیلن

کرم مرطوب کننده قوی آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد پوست‌های خشک و خیلی خشک مدیلن ۵۰ میلی لیتر

Medilann Intensive Moisturizing Ammonium lactate 12% Cream Dry & Very Dry Skins 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

رفع پوسته پوسته شدن

مرطوب کننده و شفاف کننده پوست

حاوی اوره و آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد

از بین برنده خارش و قرمزی ناشی از التهابات پوستی

در حال تامین

افرادی که دارای پوست‌های خشک و خیلی خشک هستند، به خصوص در فصول سرد و خشک نیاز دارند که به صورت روزانه چندین بار از انواع مختلف کرم‌های مرطوب کننده استفاده کرده و پوست خود را مرطوب کنند. این نوع پوست‌ها در اکثر مواقع دچار پوسته پوسته شدن و حتی دچار خارش و قرمزی می‌شوند. بهترین راه حل، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده‌ی قوی مانند کرم مرطوب کننده قوی آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد مدیلن می‌باشد که با توجه به ترکیبات مختلفی که داراست، به بهبود خشکی‌های شدید، اگزما، پوسته پوسته شدن، خارش و قرمزی‌های ناشی از التهابات پوستی کمک فراوانی می‌کند. اولین و مهم ترین مواد موجود در این محصول، آمونیوم لاکتات است که درواقع یکی از انواع اسیدهای میوه بوده و جهت حفظ رطوبت پوست استفاده شده است، این مواد موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست شده و از انباشته شدن این سلول‌ها در یک نقطه جلوگیری می‌کند و در نهایت از ضخیم و زمخت شدن لایه بیرونی پوست جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مواد موثر در این محصول اوره می‌باشد که باعث نرمی و انعطاف پذیری پوست شده و خاصیت ضد خارش و ضد التهاب نیز دارد. این محصول مرطوب کننده و شفاف کننده‌ی پوست است و مانع پوسته پوسته شدن پوست می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی اوره و آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد

-جهت درمان اگزما و خشکی پوست

-رفع پوسته پوسته شدن

-مرطوب کننده و شفاف کننده پوست

-از بین برنده خارش و قرمزی ناشی از التهابات پوستی

نحوه مصرف: قبل از مصرف کرم، موضع را کاملا تمیز نموده و کرم را روی موضع مالیده و ماساژ دهید تا جذب شود و در صورت لزوم تکرار نمایید.

ترکیبات: آمونیوم لاکتات، پارافین، گلیسریل استئارت، PEG- 100 استئارات، گلیسرین، اوره، ستیل الکل، ستئاریل الکل، ستئارت-۲۰، بوتیروسپرموم، پارکی باتر، پروپیلن گلایکول، دایمتیکون، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، سلولز، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در هنگام درمان با کرم مرطوب کننده قوی آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد مدیلن از قرار گرفتن در معرض آفتاب دوری کرده و یا حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب يا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نماييد. از استعمال به دور چشم‌ها‎، سطوح مخاطی و زخم‌ها‎ی باز خودداری نماييد.

عنوان مشخصه
برند مدیلن - Medilann
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل افشان آرایش
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی اوره و آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف مرطوب کننده قوی
ترکیبات آمونیوم لاکتات، پارافین، گلیسریل استئارت، PEG- 100 استئارات، گلیسرین، اوره، ستیل الکل، ستئاریل الکل، ستئارت-۲۰، بوتیروسپرموم، پارکی باتر، پروپیلن گلایکول، دایمتیکون، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، سلولز، آب دیونیزه
روش مصرف قبل از مصرف کرم، موضع را کاملا تمیز نموده و کرم را روی موضع مالیده و ماساژ دهید تا جذب شود و در صورت لزوم تکرار نمایید.
هشدار مصرف در هنگام درمان با کرم مرطوب کننده قوی آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد مدیلن از قرار گرفتن در معرض آفتاب دوری کرده و یا حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمایید. در صورت مشاهده هرگونه التهاب يا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نماييد. از استعمال به دور چشم‌ها‎، سطوح مخاطی و زخم‌ها‎ی باز خودداری نماييد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در محیط خشک بین ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
شماره مجوز ۱۴۶۲۹/۱۶ب
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید