داروتو
تصویر  کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف ۴۰ میلی لیتر
تصویر  کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف ۴۰ میلی لیتر

کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف ۴۰ میلی لیتر

Derma Safe Eczo Derm Urea 20% Cream Gel For Very Dry, Eczema Prone & Atopic Skin 40ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های بسیار خشک

ترمیم رطوبت مورد نیاز پوست به مدت طولانی

حاوی ویتامین E و کلاژن

فاقد لانولین، الکل و پارابن

تسکین التهابات پوستی و جلوگیرى از تکثیر باکترى و قارچ

رفع خشکى و خارش بدن و پوست سر به ویژه در افراد مسن

در حال تامین

اوره به ‌دلیل خاصیت مرطوب‌ کنندگی و لایه ‌برداری خود در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی پوست استفاده می‌شود. امروزه از کرم اوره برای درمان بیماری‌ها و مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، میخچه، پینه و برخی از مشکلات ناخن مانند ناخن فرو رفته در گوشت استفاده می‌شود. همچنین ممکن است برای کمک به از بین بردن بافت مرده در برخی از زخم‌ها به ‌منظور بهبود سریع ‌تر مصرف شود. کرم کرم ژل اوره ۲۰ درصد پوست‌های بسیار خشک درماسیف به رفع زبرى و کاهش تیرگى ناشی از افزایش ضخامت پوست در نواحى سخت و خشن کف پا، آرنج، زانو و پوست سر کمک می‌کند و لایه بردارى قوى برای رفع کامل حالت فلسی، پوسته‌هاى ناشی از خشکى و لایه شاخى فرسوده پوست می‌باشد. خشکی پوست در موارد خفیف سبب ایجاد سفتی، زبر شدن و خارش مختصر و در موارد شدید می تواند منجر به قرمزی، التهاب، پوسته ریزی و خارش شدید و افزایش ضخامت لایه شاخی پوست یا هایپرکراتوز گردد. از عوامل داخلی ایجاد خشکی پوست می‌توان به استعداد ژنتیکی، تغییرات هورمونی، برخی بیماری‌های پوستی نظیر اگزما، درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، ایکتیوز، کراتوزپیلار و افزایش سن اشاره نمود.

ویژگی‌های خاص:

-تامین کننده رطوبت پوست در طولانی مدت

-تسکین التهابات پوستی و جلوگیرى از تکثیر باکترى و قارچ

-رفع خشکى و خارش بدن و پوست سر به ویژه در افراد مسن

-لایه بردارى قوى جهت رفع کامل حالت فلسی، پوسته‌هاى ناشی از خشکى و لایه شاخى فرسوده پوست

-رفع زبرى و کاهش تیرگى ناشی از افزایش ضخامت پوست در نواحى سخت و خشن کف پا، آرنج، زانو و پوست سر

نحوه مصرف: روزانه دو بار، صبح و شب، پس از تمیز نمودن پوست، روی موضع مورد نظر استفاده شود.

ترکیبات: اوره، ایزوهگزادکان، متیل گلوکوز سسکوئی استئارات، اسید سالیسیلیک، سوربیتان استئارات، اسید لاکتیک، گلیسرین، گلیسریل، استئارات، پلی اتیلن گلیکول -۱۰۰ استئارات، تری اتانول آمین، مخلوط آب دریا و عصاره کدو، فنوکسی اتانول، سدیم آسکوربیل فسفات، کلسترول، بیزابولول، هیدرولایزد هیالورونیک اسید، کلاژن هیدرولایز شده، سدیم PCA، گلوکونات روی، ویتامین E، آلانتوئین، آکریلات/ C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، تری کلوزان، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پوسته ریزی خفیف به دنبال استفاده از این فرآورده طبیعی بوده و از اهداف درمانی آن محسوب می‌شود. مصرف این فرآورده جهت کودکان کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. مصرف این فرآورده بر روی پوست صورت با تجویز پزشک صورت گیرد.

عنوان مشخصه
برند درماسیف - Derma Safe
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین E و کلاژن
فاقد لانولین، الکل و پارابن
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و خیلی خشک
موارد مصرف مرطوب کننده و التیام دهنده
ترکیبات اوره، ایزوهگزادکان، متیل گلوکوز سسکوئی استئارات، اسید سالیسیلیک، سوربیتان استئارات، اسید لاکتیک، گلیسرین، گلیسریل، استئارات، پلی اتیلن گلیکول -۱۰۰ استئارات، تری اتانول آمین، مخلوط آب دریا و عصاره کدو، فنوکسی اتانول، سدیم آسکوربیل فسفات، کلسترول، بیزابولول، هیدرولایزد هیالورونیک اسید، کلاژن هیدرولایز شده، سدیم PCA، گلوکونات روی، ویتامین E، آلانتوئین، آکریلات/ C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، تری کلوزان، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه دو بار، صبح و شب، پس از تمیز نمودن پوست، روی موضع مورد نظر استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. پوسته ریزی خفیف به دنبال استفاده از این فرآورده طبیعی بوده و از اهداف درمانی آن محسوب می‌شود. مصرف این فرآورده جهت کودکان کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. مصرف این فرآورده بر روی پوست صورت با تجویز پزشک صورت گیرد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید