داروتو
تصویر  کپسول دیلیست زیست تخمیر ۳۰ عددی
تصویر  کپسول دیلیست زیست تخمیر ۳۰ عددی

کپسول دیلیست زیست تخمیر ۳۰ عددی

Zist Takhmir Daily East Probiotic Formulation 30Caps

دسته بندی : پروبیوتیک
ویژگی ها

تخریب مستقیم سموم باکتری‌ها

کاهش علائم ناشی از عفونت هلیکوباکترپیلوری

بهبود علائم بیماری‌های التهابی روده (IBD) نظیر کرون و کولیت اولسراتیو

بهبود علائم بیماری سندروم روده تحریک پذیر (IBS)

کاهش جذب کلسترول و چربی‌های مضر

در حال تامین

در دستگاه گوارش انسان میکروارگانیسم‌های فراوانی وجود دارند که بیشتر آن‌ها مفید هستند و فلور میکروبی نامیده می‌شوند. این میکروارگانیسم‌ها در حفظ توازن دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارند. فلور میکروبی بدن تحت تاثیر عوامل متعددی دچار دگرگونی و عدم تعادل می‌شود. این عوامل شامل تغییرات رژیم غذایی، افزایش سن، مسافرت، استرس و فشارهای روانی، انواع بیماری‌ها و مصرف داروهای مختلف بخصوص آنتی بیوتیک ها است و باعث پدید آمدن اختلالات گوارشی (مانند اسهال، یبوست، علائم سوء هاضمه و …) و مشکلات ناشی از برهم خوردن سیستم ایمنی (مانند آلرژی، اگزما) می‌شود. پروبیوتیکها میکروارگانیسم‌های سودمند دستگاه گوارش هستند. مصرف مکمل‌های پروبیوتیکی، با کمک به بازسازی فلور میکروبی دستگاه گوارش اثرات محافظتی متعددی را در بدن اعمال می‌کند و سبب پیشگیری و بهبود این مشکلات می‌شود. کپسول دیلیست زیست تخمیر در برطرف کردن اختلالات شایع گوارشی نظیر اسهال حاد عفونی، اسهال ناشی از آنتی‌بیوتیک، اسهال ناشی از تغذیه روده‌ای و اسهال مسافرتی، کاهش علائم بیماری‌های التهابی روده و سندروم روده تحریک‌پذیر، کاهش زخم‌های گوارشی ناشی از هلیکوباکترپیلوری و عفونت‌های انگلی موثر است.

ویژگی‌های خاص:

-برطرف کردن علائم گاستروآنتریت شامل انواع اسهال‌های ویروسی، مسافرتی، ناشی از مصرف آنتی بیوتیک و اسهال ناشی از تغذیه روده‌ای

-کمک به کاهش عوارض ناشی از درمان عفونت هلیکوباکتر پیلوری

-کمک به درمان عفونت‌های انگلی مانند کولیت آمیبی و ژیاردیازیس

-بهبود علائم بیماری‌های التهابی روده و سندروم روده تحریک پذیر

-تنظیم پاسخ‌های ایمنی در جهت تحریک سیستم ایمنی بدون تشدید التهاب

-تحریک فعالسازی کمپلمان و مهاجرت مونوسیت‌ها و گرانولوسیت‌ها برای مقابله با پاتوژن‌ها

نحوه مصرف: روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می‌شود. بهترین زمان مصرف این فرآورده بعد از غذا می‌باشد.

ترکیبات: مخمر ساکارومایسس بولاردی

هشدار مصرف: دیلیست در دوران بارداری، شیردهی و بیماران با ضعف سیستم ایمنی با مشورت پزشک می‌تواند مصرف شود. مصرف کپسول دیلیست زیست تخمیر در بیماران مبتلا به ضعف سیستم ایمنی (پیوند اعضا، تومورهای بدخیم، بیماران تحت شیمی درمانی، مبتلایان به ایدز و مصرف طولانی مدت داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی) و افرادی که دارای کاتتر ورید مرکزی هستند باید تحت نظر پزشک مصرف شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک انجام شود. درصورت ابتلا به پانکراتیت حاد یا سابقه حساسیت به هریک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید.

عوارض جانبی: مصرف پروبیوتیک‌ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می‌گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تداخل دارویی: استفاده همزمان آنتی بیوتیک‌ها و پروبیوتیک می‌تواند اثربخشی پروبیوتیک‌ها را کاهش دهد، لذا توصیه می‌شود که حداقل با فاصله زمانی ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند.

عنوان مشخصه
برند زیست تخمیر - Zist Takhmir
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده زیست تخمیر
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف برطرف کردن اختلالات گوارشی
تداخل دارویی استفاده همزمان آنتی بیوتیک‌ها و پروبیوتیک می‌تواند اثربخشی پروبیوتیک‌ها را کاهش دهد، لذا توصیه می‌شود که حداقل با فاصله زمانی ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند.
عوارض جانبی مصرف پروبیوتیک‌ها در برخی افراد ممکن است باعث ایجاد نفخ گردد که با ادامه مصرف برطرف می‌گردد. در صورت ادامه این عارضه و یا بروز عوارضی مانند راش پوستی، خارش و سرفه حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
ترکیبات مخمر ساکارومایسس بولاردی
روش مصرف روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می‌شود. بهترین زمان مصرف این فرآورده بعد از غذا می‌باشد.
هشدار مصرف دیلیست در دوران بارداری، شیردهی و بیماران با ضعف سیستم ایمنی با مشورت پزشک می‌تواند مصرف شود. مصرف کپسول دیلیست زیست تخمیر در بیماران مبتلا به ضعف سیستم ایمنی (پیوند اعضا، تومورهای بدخیم، بیماران تحت شیمی درمانی، مبتلایان به ایدز و مصرف طولانی مدت داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی) و افرادی که دارای کاتتر ورید مرکزی هستند باید تحت نظر پزشک مصرف شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک انجام شود. درصورت ابتلا به پانکراتیت حاد یا سابقه حساسیت به هریک از اجزای فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید